hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 24., péntek - Gellért, Mercédesz.
hirdetés

Egyre márkatudatosabbak a fogyasztók

Az Edelman tanácsadó cég tanulmánya szerint a a vásárlók 57 százaléka választ a márkák által képviselt társadalmi értékek alapján - írja az Adweek.

hirdetés

„Nagy lehetőség ez a márkázás számára” – mondta Mark Renshaw, a kutatást végző Edelman marketingkommunikációs tanácsadó cég képviselője. 14 ország 14 000 fogyasztóját kérdezték meg a témáról, közülük nagyjából hétezren választanak társadalmi beállítottság alapján márkát, ez az érték messze felülmúlja a három évvel ezelőtti eredményeket.

A szociális értékek figyelembe vétele a fiatalabb generációkra és a fejlődő országok fogyasztóira még inkább jellemző. A kutatás kimutatta, hogy a vásárlók 57 százaléka bojkottálna egy-egy márkát, ha az olyan szociális értékeket képviselne, melyek ellenkeznek saját meggyőződésükkel. Emellett negatívan hathat a márka –fogyasztó kapcsolatra, ha a márka nem foglal állást olyan társadalmi kérdésekben, melyek esetében a vásárlók elvárnák ezt.  A társadalmi értékek felértékelődése lehetővé teheti, hogy a márkák proaktív módon erősítsék az érzelmi kötődést a vásárlóikkal.

(forrás: AdWeek/Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.