hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. július. 24., szombat - Kinga, Kincső.
hirdetés

Élelmiszerbiztonság és gasztronómia vonatkozású egyetemi együttműködés

A magyar felsőoktatás négy meghatározó intézménye – a Debreceni Egyetem, a Szegedi Tudományegyetem, az Eszterházy Károly Főiskola és a Nyugat-magyarországi Egyetem – pályázati forrásból szoros együttműködést alakított ki az élelmiszer-biztonság területén, melyhez pályázati forrásokat is elnyertek. A projekt részeként a négy felsőoktatási intézmény 2013 áprilisa és 2015 júniusa között tananyagokat dolgozott ki, valamint közös élelmiszer-ágazati kutató központot hozott létre.

hirdetés

A projekt célja az egyetemek, főiskolák oktatási és képzési tevékenységének összehangolásával, a párhuzamosságok kiküszöbölésével egy olyan együttműködés kialakítása volt, amely az élelmiszer-ágazati munkaerőpiac (a hazai agrárium és élelmiszeripar) igényeihez illeszkedő szakemberképzést, kutatás-fejlesztést, szolgáltatásokat és az ágazat számára stratégiai elemzéseket nyújt.

A projektben létrejött az Élelmiszerkutató, Marketing és Szolgáltató Központ (ÉKMSZ), amelyet a konzorcium közösen működtet majd. Csaknem 150 oktatási anyag készült el, emellett megalkottak egy, a hungarikum védjegyhez kapcsolódó jelölést, amelynek megszerzése „egyetemes” garanciát jelent a minőség területén.

Az egyetemek az élelmiszeripari fejlesztésekhez kapcsolódó alprojektekben, mások mellett a gasztronómia, a marketing, az élelmiszerbiztonság, a táplálkozástudomány, a hungarikumok és a funkcionális élelmiszerek területén valósították meg a szakmai feladatokat. A projektben fontos szerepet kapott a kapcsolattartás és az együttműködés az élelmiszeriparban diplomát szerzett szakemberekkel és a végzős hallgatókkal, amelyet a karrierszolgáltatással foglalkozó alprojekt tett lehetővé.

A projekt alkalmat teremtett az élelmiszer-biztonság, valamint a gasztronómia területét érintő képzés és kutatás összehangolt, egyidejű fejlesztésére, mely során bővültek az intézményi szolgáltatások, az eredmények pedig a szak- és felnőttképzésben, a vállalkozásfejlesztésben és az iparági kutatás-fejlesztés-innovációban is hasznosulnak.

Projekt címe: Élelmiszerbiztonság és gasztronómia vonatkozású egyetemi együttműködés,
DE-SZTE-EKF-NYME
Projektazonosító: TÁMOP-4.2.2.C-12/1/KONV-2012-0014
Támogatás összege: 1.599.946.558 Ft

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.