hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. november. 30., kedd - András.
hirdetés

Elindult a Coca-Cola vb kampánya

A Coca-Cola Vállalat történetének egyik legnagyobb szabású vb kampányába kezdett. A cél: meghívni a világot a futball közös ünneplésére. A kampány alatt a Coca-Cola páratlan hozzáférést, részvételt és kapcsolatteremtési lehetőséget szeretne biztosítani azért, hogy mindenki számára elérhető legyen a világbajnokság.  Ebbe Magyarország is bekapcsolódik a kampánydal Tóth Gabival felvett hazai verziójával, továbbá minden idők legnagyobb fotómozaikjával, a Happiness Flaggel és az “Add tovább a mozgás örömét!” c. promóciós nyereményjátékkal.

hirdetés

“A foci talán az egyik legnépszerűbb csapatjáték a világon. Igazi összetartó erő, ami szurkolókat, sőt egy-egy torna idején egész nemzeteket képes egybekovácsolni társadalmi és szociális különbségek nélkül. Az idei vb kampányunkban erre építünk, és aktivitásainkkal magunk is a kapcsolatteremtést, az összetartozást és a közös, örömteli pillanatok átélését kívánjuk elősegíteni” – mondta Ferencz Enikő, My Coke szenior marketing aktivációs menedzser.

A “Miénk a világ” című szerzemény lett a Coca-Cola vb-re készült, hivatalos kampánydala, amelyet az eredeti verzióban a brazil származású, amerikai X-Faktor döntős David Correy énekel. Több országban azonban saját feldolgozás is készül egy népszerű, helyi énekessel. A Coca-Cola Magyarországon Tóth Gabit kérte fel a duettre, mert az énekesnő személyiségével és temperamentumával jól képviseli azt a fiatalosságot és lendületet, amit a sport és a foci világbajnokság jelent. A Coca-Cola vb-dala felkerül a repertoárjába, és nemcsak a zenei rádiócsatornákon, hanem a Tóth Gabi-koncerteken is hallhatja majd a közönség.

A Coca-Cola a világ minden focirajongójának lehetőséget ad arra, hogy részese legyen az eddigi legnagyobb fotómozaiknak, így demonstrálva a futball erejét, ami összehozza az embereket. Az úgynevezett Happiness Flaget a világ minden tájáról küldött fotókból hozzák létre digitálisan és azt le is gyártják. A 67mx45m-esre tervezett igazi zászlót a világbajnokság kezdőmeccse előtt 65 ezer szurkoló láthatja élőben a pályán június 12-én Brazíliában. Természetesen a hazai focirajongók is feltölthetik képeiket #vbzaszlo hashtaggel a Coca-Cola Facebook oldalára, Instagramra, Twitterre, illetve e-mailben is elküldhetik a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre a „Told a képed Brazíliába” elnevezésű akcióban. Aki ezt május 10-ig megteszi, annak fotója jó eséllyel rákerül a nyitómeccs előtt kiterített hatalmas zászlóra. Az interaktív digitális felületen pedig mindenkinek lehetősége lesz megkeresni a saját fotóját és megosztani azt másokkal a kampány végéig. Magyarország egy saját Happiness Flaget is fog készíteni, a hazánkból beérkezett képeket egy építési hálóra teszik majd ki egy budapesti helyszínen.

A kampányt, az “Add tovább a mozgás örömét” c. nagyszabású promóciós nyereményjáték egészíti ki, amelyben a Coca-Cola terméket vásárlók vehetnek részt. Igazán izgalmas azonban majd a nyeremények utóélete lesz, ugyanis minden nyertes két egyforma ajándékot kap. Egyet maguknak tartanak meg, egyet pedig jótékonysági célra ajánlanak fel a KézenFogva Alapítványnak, a Magyar Paralimpiai Bizottságnak, a Magyar Speciális Olimpia Szövetségnek, a Magyar Szabadidősport Szövetségnek, a Magyar Vöröskeresztnek, a Magyarországi Éjféli Sportbajnokság Egyesületnek, a Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítványnak vagy a Suhanj! Alapítványnak. Az akció ideje alatt naponta 100 + 100 focilabdát, 8 + 8 sportszer-utalványt és csócsót, valamint fődíjként vásárlási utalvánnyal együtt 1 + 1 autót sorsolnak ki.

A kampányt a nézettebb hazai csatornákon futó tévéreklámok kísérik.

A Coca-Cola 1974 óta tart fent kapcsolatot a FIFÁ-val, 1978 óta pedig hivatalos szponzora a FIFA Labdarúgó-világbajnokságoknak™. A Coca-Cola 1950 óta rendelkezik stadionreklámmal minden FIFA Labdarúgó-világbajnokságon™ és régóta minden szinten támogatja a futballt.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Újra itt a Kreatív digitális versenye!

Kiadónk társoldalai