hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 16., csütörtök - Edit.
hirdetés

Elindult az Adni öröm! kampány

Elindult ma a SPAR Magyarország és kiemelt stratégiai partnere, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat – immár 21. alkalommal szervezett - Adni öröm! elnevezésű jótékonysági kezdeményezése. A december 19-ig tartó, nagysikerű karácsonyi adományozási akció indulását idén meglepetések is kísérték.

hirdetés

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR 1997-től szoros együttműködésben szervezi az Adni öröm! elnevezésű jótékonysági akcióját.

Idén december 14. és 19. között gyűjtik a kijelölt üzletekben önkéntesek a vásárlók által felajánlott tartós élelmiszereket, amelyeket a szervezet munkatársai még karácsony előtt eljuttatnak a rászorulókhoz.

SPAR AdniÖröm: képünkön Ördög Nóra, Kozma Imre és Maczelka Márk (Fotó:Spar)
SPAR AdniÖröm: képünkön Ördög Nóra, Kozma Imre és Maczelka Márk (Fotó:Spar)

A tavalyi gyűjtés 6 napja alatt 288,5 tonna tartósélelmiszert adományoztak a SPAR és az INTERSPAR áruházak vásárlói, ebből több mint 33 ezer ajándékcsomagot állított össze a Szeretetszolgálat a nélkülözőknek az ünnepre. 2010-2016 között a jótékonysági akció keretében több mint másfélezer tonna élelmiszer gyűlt össze, nehéz sorsú családok tízezrein segítve.

Az Adni öröm! idei formabontó kampánynyitó rendezvénye az akció legfontosabb üzenetét erősítette: ami Önnek élelmiszer, az másnak ajándék.

A SPAR budapesti, Batthyány téren található üzletében a jól ismert és szeretett kezdeményezés új arculata várta a vásárlókat: a 21. alkalommal elindult adománygyűjtés kezdete még ünnepibbé és jelentőségteljesebbé vált azzal, hogy az ajándékozható tartósélelmiszereket karácsonyi csomagolópapírokkal és díszszalagokkal borították be.

Ördög Nóra adományt vesz át (Fotó:Spar)
Ördög Nóra adományt vesz át (Fotó:Spar)

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR arra buzdít mindenkit, hogy vásároljon bármilyen tartós élelmiszert – cukrot, olajt, konzervet, édességet, tésztát, lisztet vagy rizst – ajándékba a nélkülözőknek, mert az önzetlenség a legszebb emberi cselekedetek egyike, a csodák a hétköznapokban születnek. Az összegyűlt adományok mennyiségét a gyűjtés során folyamatosan követni lehet a www.adniorom.hu oldalon.

A SPAR Magyarország családi alapítású, felelős nagyvállalatként a kezdetek óta számos jótékonysági kezdeményezést támogat. A vállalat kiemelt stratégiai partnere már több mint két évtizede a Magyar Máltai Szeretetszolgálat. Az évek során a két szervezet számos közösségépítő, szociális segítőprogramot indított, mellyel nélkülöző gyermekeknek, hátrányos helyzetű családoknak és fontos társadalmi célokért küzdő szervezetnek nyújtott támogatást.

SPAR Adni Öröm:
SPAR Adni Öröm:

A segítségnyújtás folyamatos: a vásárlók egész évben önzetlenségükről tehettek bizonyságot. Az idei gyűjtés eddigi eredményeképpen az áruházakban eladott szalagfüles táskák után idén már csaknem 5 millió forintot ajánlott fel a SPAR a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára, illetve a kasszáknál árusított 200 és 500 forintos Máltai adománykártyákból befolyt több mint 8 millió forinttal is a legszegényebb embertársaikat tudták segíteni a Szeretetszolgálaton keresztül a vásárlók.

Az alábbi videóban azt is megtekintheti, hogy miképpen kerülnek a polcokra karácsonyi díszben a termékek, valamint ízelítőt kaphat arról, hogyan fogadják adományozó vásárlóikat a feldíszített áruházak.


A résztvevő áruházak és további információk megtalálhatóak ezen a weboldalon

(forrás: Élelmiszer Online/MTI)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.