hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 25., szombat - Eufrozina, Kende.
hirdetés

Előrecsomagolt vodkazseléfalatok

Rendkívül praktikusak.

hirdetés

Az alkoholos zselatinfelesek már sehol sem számítanak újdonságnak, és például az USA-ban a bulikon nagy népszerűségnek örvendenek. A bökkenő annyi, hogy az összejövetelek előtt valakinek el is kell készíteni őket, ami nem nehéz, de azért nyűg. A másik gond, hogy az erősen viszkózus keveréket olykor nem egyszerű maradéktalanul kibányászni a poharakból, ami a mulatozóknak esetlegesen frusztrációt okozhat.

A Costco éppen erre a két problémára kínál megoldást a legújabb termékével. Az üzletlánc olyan, 0,5 deciliteres, lezárt dobozokba tuszkolt vodkazselé-darabkák forgalmazásba kezdett, amelyek hűtés után már egyből fogyasztásra kész állapotba kerülnek. Ami a hozzáférhetőséget illeti, a tivornya során a kis stampedliket csak ki kell venni a frizsiderből, fel kell nyitni őket, és állítólag az oldaluk megnyomásával teljes egészében ki lehet belőlük préselni a szeszgazdag kocsonyát.

Forrás: Instagram

A gyártó a zselébe hatszor desztillált vodkát kever. Az anyag alkoholtartalma 12,5 százalék. A Costco egyelőre epres, görögdinnyés, szőlős és kékmálnás ízesítésű vodkazseléfalatokkal célozta meg a boltok polcait. A cég saját áruházaiban, néhány Whole Foods-egységben és különböző italboltokban, 24 darabos kiszerelésben lehet beszerezni a terméket.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: People.com)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.