hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 06., csütörtök - Ivett, Frida.
hirdetés

Eredményes a Tesco pályázati programja

A Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjának hatodik fordulójában összesen közel 3 millió zsetont dobtak be országszerte a vásárlók az áruházakban elhelyezett gyűjtőkbe. A vállalat a szavazatok számának függvényében idén is 400, 200 és 100 ezer forinttal járul hozzá országosan összesen 181 pályázat megvalósulásához. A legtöbb szavazatot a Győr-Moson-Sopron megyében található Vakok és Gyengénlátók Győr-Moson-Sopron Megyei Egyesülete kapta.

hirdetés

A június 17-től július 14-ig tartó szavazási szakaszban a többi között mezítlábas park létrehozására, mozgáskorlátozott horgászhely kialakítására, ingyenes szűrővizsgálatok biztosítására, állatmenhelyi férőhely bővítésére és szabadtéri fejlesztő játékok korszerűsítésére is szavazhattak a vásárlók. Az áruházakban található gyűjtőkbe összességében közel 3 millió zsetont dobtak be, a vállalat pedig több mint 42 millió forinttal járul hozzá a nyertes projektek megvalósításához. Országszerte a legtöbb szavazatot a Vakok és Gyengénlátók Győr-Moson-Sopron Megyei Egyesülete kapta, a legtöbb zsetont pedig a Budapesten található Aréna Plaza áruház vásárlói dobták be a gyűjtőbe.


„Az „Ön választ, mi segítünk” pályázati programot azzal a céllal hívta életre a Tesco, hogy a helyi szinten fontos ügyeket, programokat és az ezeket megvalósító szervezeteket támogassa. A program – a most zárulóval együtt már – hat fordulójában csaknem 17 millió vásárló szavazott valamelyik kezdeményezésre, a pályázó szervezetek pedig több mint 190 millió forint támogatást nyertek projektjeik megvalósítására. Reméljük, hogy a következő fordulókban hasonlóan színes és változatos pályázatokra szavazhatnak a vásárlóink, mi pedig örömmel segítünk a szervezeteknek ezen kezdeményezések megvalósításában” - mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs igazgatója.

A hatodik fordulóba 61 körzetből érkeztek az oktatást, képesség-fejlesztést támogató, egészséges életmódra ösztönző, és környezetvédő és -szépítő kategóriában pályázatok, melyek közül az Effekteam Egyesület (korábbi nevén a Magyar Adományozói Fórum) független szakértői választották ki azokat, amelyek továbbjutottak a szavazási szakaszba, és amelyekre az áruházlánc vásárlói leadhatták a voksukat.

Bővebb információ a programról a nyertes szervezetek listájával a www.tesco.hu/kozosseg oldalon található. Az „Ön választ, mi segítünk” program támogatásából megvalósult korábbi projekteket ezen a térképen lehet még megtekinteni.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.