hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. július. 24., szombat - Kinga, Kincső.
hirdetés

Erős mozgás az ételrendelési piacon

Globális online ételrendelési szolgáltatók, a foodpanda és Delivery Hero 2014. november 17-én több különálló felvásárlást jelentettek be. A felvásárlások Indiában, Mexikóban és Argentínában mindkét cég számára lehetővé teszik, hogy optimalizálják nemzetközi növekedési stratégiájukat.

hirdetés

A foodpanda Indiában a TastyKhana felvásárlásával tovább erősítette vezető pozícióját a világ egyik legnagyobb ételrendelési piacán. A TastyKhana 2007-ben az első ételrendelési portálok egyikeként kezdte meg működését Indiában. A TastyKhana továbbra is független márkaként fog működni, ám a foodpandával közösen ma már több mint 10 000 partneréttermével több mint 173 indiai városban szállít ki.

A foodpanda Mexikóban is felvásárlásokat hajtott végre. Megvásárolta a PedidosYa, a SeMeAntoja és a Superantojo ételrendelési cégeket, megcélozva ezáltal a piacvezető szerepet az országban. Ezek a vállalatok 2012 decembere óta a hellofood márkanév alatt működnek Mexikóban. A felvásárlást követően a mexikói fogyasztók 10 városban több mint 2 500 étterem kínálatából válogathatnak.

A Delivery Hero Argentinában, Chilében, Kolumbiában, Ecuadorban és Peruban vásárolta fel a hellofood vállalkozásait, tovább erősítve ezzel vezető pozícióját ezeken a piacon. A felvásárlás eredményeként partneréttermeinek száma 17 500-ra bővült Latin-Amerika 11 országában, így Argentínában, Brazíliában, Chilében, Kolumbiában, Ecuadorban, Panamában, Paraguayban, Peruban, Puerto Ricóban, Uruguayban és Venezuelában.

Ralf Wenzel, a foodpanda csoport társalapítója és ügyvezetője: „A felvásárlások lehetővé teszik számunkra, hogy erősítsük piacvezető pozíciónkat Indiában, illetve tovább növeljük jelenlétünket a mexikói piacon. Erőfeszítéseinket a lehető legjobban kombinálva olyan fontos piacokon, mint Oroszország, Brazília, Délkelet-Ázsia, ahol már eddig is piacvezetőként voltunk jelen, most a legjobb helyzetben vagyunk, hogy a növekedés felgyorsulhasson és az ételrendelés ’Amazon-jává’ válhassunk feltörekvő piacokon.”

Niklas Östberg, Delivery Hero Holding vezérigazgatója: „Latin-Amerikának kiemelt szerepet szánunk a hosszú távú stratégiánkban. Ezekkel a felvásárlásokkal, hatalmasat növekedvén tovább erősítjük vezető pozíciónkat a régióban.”

A foodpanda társmárkáival, a hellofooddal és a Delivery Clubbal Európában, Ázsiában, a Közel-Keleten, Afrikában és Dél-Amerikában 38 országban van jelen. 2013 márciusában a cégcsoport foodpanda néven tört be a magyar piacra. Az Ételvitel Kft. felvásárlásával berobbanó vállalat hazánkban 200 étteremmel kezdte meg működését, azóta országszerte több mint 80 városban közel 420 partnerétteremmel épített ki együttműködést.

 

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.