hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 16., csütörtök - Edit.
hirdetés

Innováció

Feltörekvő magyar beszállítókat keres a SPAR

Folytatódik a Cápák között üzleti show az RTL Klubon. A műsorhoz az idei évben csatlakozik a Hungaricool by SPAR termékverseny, amelynek győztesei újszerű, piacképes termékeikkel az INTERSPAR hipermarketek polcaira is felkerülnek.

hirdetés

Az RTL Klub népszerű üzleti műsorában a nemzetközileg elismert befektetők, azaz a Cápák ezúttal is azokat a vállalkozókat várják, akik megmérettetnék, fellendítenék üzletüket, vagy bemutatnák kreatív terméküket. A műsor idei évadához csatlakozik a Hungaricool by SPAR termékverseny, amelynek keretében a műsorba nevezett, az első körbe magát sikeresen kvalifikáló termékgyártók az áruházlánc versenyére is benevezhetnek élelmiszeripari, vagy akár egyéb, hipermarketekben értékesíthető termékeikkel.

„A SPAR Magyarország számára kiemelten fontos a hazai termékek és gyártóik támogatása. Az elmúlt évben elindított Hungaricool by SPAR termékversenyünk célja az volt, hogy felkutassuk a hazai, kiváló minőségű élelmiszeripari termékeket gyártó kisvállalkozásokat, és számukra egy olyan bemutatkozási lehetőséget adjunk, amely segít a márkájuk, vállalkozásuk fejlődését. Versenyünk az idei évben is folytatódik, ezúttal az egyik legnépszerűbb üzleti show-hoz csatlakoztunk és kiszélesítettük a versenyre nevezhető kategóriák körét. Így közösen még több lehetőséget tudunk adni az új termékeknek, hiszen az országos csatorna főműsoridejében való megjelenés mellett a Hungaricool verseny győztesei az INTERSPAR áruházak polcain is megjelenhetnek” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A kereskedelmi csatorna és a SPAR Magyarország arra bíztatja az újszerű – összetevőiben, előállításában és/vagy csomagolásában egyedi megoldásokat alkalmazó –, ötletgazdag, a magyarországi piacon már fellelhető, de lehetőség szerint kiskereskedelmi hálózatban nem kapható termékek gazdáit, hogy jelentkezzenek a népszerű műsorba, és ezáltal esélyt kapnak a Hungaricool by SPAR versenyben való részvételre is.

A Hungaricool by SPAR részleteiről és a jelentkezés módjáról a következő weboldalon érhető el minden információ: www.hungaricool.hu

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.