hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. augusztus. 05., csütörtök - Krisztina.
hirdetés

Fontos a közétkeztetés fejlődése

A hazai élelmiszerek fókuszba kerülése azt jelzi, hogy a közétkeztetők felismerték a beszállító partnerek fontos szerepét a minőségi közétkeztetés megvalósításában, és azt is, hogy a beszállítók fejlődése egyben a közétkeztetés fejlődésének is az egyik alappillére – mondta Zsigó Róbert a Földművelésügyi Minisztérium (FM) élelmiszerlánc-felügyeletért felelős államtitkára a Hungast budapesti konferenciáján.

hirdetés

A Hazai élelmiszerek a magyar közétkeztetésben című konferencián összegyűltek a szakma képviselői, hogy több szempontból is megvizsgálják a magyar élelmiszer-ellátási lánc kérdéseit. Köszöntőjében Zsigó Róbert elmondta: a közétkeztetés fejlődéséhez és megújulásához szükséges a szolgáltatások színvonalának javulása, az egészségesebb, a hagyományokat az új igényekkel ötvözni tudó menüsorok, valamint az alapanyagok és a beszállítók gondosabb, környezettudatosabb megválasztása, ami a helyi termelők piaci szerepének növekedését eredményezheti.

Forrás:123rf.com
Forrás:123rf.com

Az államtitkár kiemelte: az FM és a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) az elmúlt két év közétkeztetést érintő ellenőrző és ösztönző programjaiból is jól látszik, hogy a kormány kiemelt figyelmet fordít a területre. Erről tanúskodnak nemcsak a rendszeressé váló szakmai napok, de a számos szolgáltatónál egészségesebbé és ötletesebbé váló menüsorok, a körültekintőbb alapanyag-beszerzés, az Országos Közétkeztetési Szakácsverseny, valamint a 2015 őszén indított és ma is sikeresen zajló „Minőségvezérelt Közétkeztetés” program.


Zsigó Róbert hangsúlyozta: a közétkeztetés fejlődését támogatja a magyar vidékpolitika és a kormány intézkedései, többek között a Hungarikum törvény megalkotásával, a Magyar Élelmiszerkönyv irányelveivel és a Hagyományok-Ízek-Régiók Programmal. A kis és közepes vállalkozások támogatásával is arra törekszünk, hogy a kiváló minőségű, biztonságos és etikus gazdálkodással előállított magyar élelmiszerek megtalálják az utat a hazai vendéglátóhelyek és közétkeztetés konyháiba – tette hozzá a konferencián az agrártárca államtitkára.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

HR-esek és kommunikációs vezetők a nyitott szemléletű cégkultúráért. Egésznapos ÉLŐ konferencia szeptember 9-én!

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.