hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 16., csütörtök - Edit.
hirdetés

Franciaország betiltja az ingyenes üdítő-utántöltés lehetőségét

Franciaország újonnan az ingyenes üdítő-utántöltés lehetőségének megszűntetésével igyekszik elhízott állampolgárainak arányát visszaszorítani.  

hirdetés

Mostanában kész nemzetközi szintű hadjárat indult az elhízás, mint jelenség ellen.

Míg Amerikában tavaly óta adók terhelik a cukros italokat, Franciaországban napjainkban kerül béklyó a cukros üdítők ingyenes utántöltésének lehetőségére. Az azonnal hatályba lépett törvény éttermeket, gyorséttermeket, iskolákat és táborokat érint. A jogszabály az „ízesített szénsavas és szénsavmentes italokra, a gyümölcsszörpökhöz hasonló koncentrált italokra, a víz-, tej-, gabona, zöldség- vagy gyümölcsalapú italokra, sport- és energiaitalokra, a gyümölcs-, illetve zöldségnektárra és hasonló termékekre” vonatkozik. Hm.

Az elhízás aránya Franciaországban egyébként 15,3 százalék, amely alacsonyabb a 15,9 százalékos európai uniós átlagnál, és lényegesen kevesebb a riasztó amerikai 36,5 százaléknál. Franciaország még így is az egyik első európai ország, amely a témában ehhez hasonlóan szigorú intézkedést vezetett be. Az üdítőutántöltő-tilalom pedig csak púp a cukros üdítők hátán, amelyeket az állam 5 éve már egyébként is különadóval terhel.

 

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: The Daily Meal)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.