hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 25., szombat - Eufrozina, Kende.
hirdetés

Gúnyát vált a McDonald’s bohóca

Ronald McDonald, az amerikai gyorsétteremlánc kabalafigurája végre-valahára átöltözik - számol be az NBC News. A tengerentúli franchise életvidám reklámkaraktere többek között sárga (ujjatlan) kezeslábasát is sutba dobja. 

hirdetés

A McDonald’s szerdai közleménye szerint az étteremlánc örökké kedélyes jelképe ezen túl jobbára mustársárga cargo nadrágot, piros-fehér csíkos, hosszú ujjú rögbipólót és egy sárga, ujjatlan, cipzáras dzsekit fog viselni:

„Különleges alkalmakhoz” Ronald egy piros nyakkendőt és egy piros, a hátán ennen aláírásával ellátott blézert is magára dob majd:

Az észrevehetően visszafogottabb frizurájú bohóc a nagy piros cipőitől szemlátomást képtelen volt megválni.

Hetekkel az új ruhatár bevezetése előtt egyébként a McDonald’s egyik nagy riválisa, a Taco bell huszonöt hús-vér, Ronald McDonaldnak nevezett embert használt fel a reklámjaiban a reggeli menüjének népszerűsítéséhez. A hirdetésekben a temérdek Ronald McDonald elégedettségét kifejezve falatozik a Taco Bell újdonsült reggelijéből, ezzel is fricskát adva a konkurens franchise (változatlanul piros) orrára.

A McDonald’s keddi jelentése alapján egyébként az év első negyedében 5%-kal esett a vállalat profitja, a legalább egy éve megnyitott egységeiben pedig 1,7%-ot csordogáltak lefele az eladások.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: NBC News)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.