hirdetés
hirdetés
2021. május. 16., vasárnap - Mózes, Botond.
hirdetés

Jótékonyság

Gyümölcsöző volt az OMV és a Máltai Szeretetszolgálat együttműködése

Közel 3 millió forint gyűlt össze a Máltai Szeretetszolgálat számára az OMV Hungária év végi adománygyűjtő akciójában, melyet a vállalat megduplázott. Az akciónak köszönhetően 5,8 millió forintot utalt át az OMV Hungária a karitatív szervezetnek. Az összegyűlt forrásból ajándékcsomagok készültek rászoruló családok számára.

hirdetés

Kiemelkedő eredményt hozott az OMV Hungária és a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal tavaly év végi karitatív együttműködése. Összesen ugyanis 2,9 millió forintot meghaladó adomány gyűlt össze az OMV töltőállomásain és online értékesítési rendszerében az év utolsó hónapjában. Ezt a vállalat ugyanekkora összeggel egészítette ki, így végül több mint 5,8 millió forintot utalt át a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára. Ez az összeg jócskán meghaladja az elmúlt évi eredményt, amikor is 4,08 millió forint jött össze.

„Boldoggá tesz minket, hogy egy sikeres kampányt sikerült szervezni és a vásárlóinkkal közösen támogathattuk a Máltai Szeretetszolgálat áldozatos munkáját. Reméljük, hogy számos hátrányos helyzetű családnak tudtunk ezáltal segíteni és sikerült örömet okozni számukra. Az külön büszkeséggel tölt el bennünket, hogy a töltőállomásainkra betérő autósók ismét jelét adták annak, hogy mennyire érzékeny és segítőkész emberek” – fogalmazott Balogh Tibor, az OMV Hungária ügyvezető igazgatója.

A decemberi akció során az autósok a vállalat 165 töltőállomásán, illetve az OMV honlapján online vásárolhattak 200 és 500 forintos Máltai adománykártyákat. Az így befolyó és a vállalat által megduplázott forrást a segélyszervezet tartós élelmiszereket tartalmazó ajándékcsomagok összeállítására használja fel, amelyeket nélkülöző családokhoz juttatnak el.

„Az OMV Hungáriától kapott forrásból csaknem 2500, tartós élelmiszereket tartalmazó csomag készült, amelyeket a regionális szervezeteken keresztül rászoruló embereknek, családoknak juttattunk el az ország egész területén. Számunkra minden támogatás hatalmas jelentőségű, de az OMV adományának értékét külön emeli, hogy készpénzt gyűjtöttek a Máltai Szeretetszolgálat számára. A jelenlegi vírushelyben ugyanis a támogatás ezáltal juttatható célba a leggyorsabban. A vállalattal egyébként már évek óta tart a jó kapcsolat, amely reményeink szerint a jövőben is fennmarad” – fogalmazott Romhányi Tamás, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat kommunikációs vezetője.

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat adománykártyái 2021-ben is elérhetőek az OMV töltőállomásain.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!