Hamarosan megnyílik a Drive-In részleg a szombathelyi barkácsáruházban
Színesebb áruválasztékkal, modernebb belső terekkel és kibővült külső részlegekkel fogadja vásárlóit a felújított szombathelyi barkácsáruház. 

A decemberben befejeződött 250 millió forintos beruházásnak köszönhetően kényelmesebb terek várják azokat, akik ellátogatnak a több mint 20 évvel ezelőtt, 2001-ben megnyitott üzletbe, amelyben legutóbb 2008-ban történt egy nagyobb hozzáépítés. Akkor nyitották meg az építőanyag-osztályt, most azonban teljeskörűen átalakultak és bővültek a belső és külső terek. A szombathelyi Praktiker összesen 62 főnek biztosít munkát.

Forrás: Praktiker

„Az utóbbi években megnövekedett építkezési és lakberendezési kedvnek is köszönhetően egyre több termékkör került az üzletlánc polcaira, s a vásárlók is egyre szélesebb körű igényekkel jelentkeztek, így lassan kinőttük azt a teret, amely korábban rendelkezésünkre állt” – mondta Varga Nóra, a szombathelyi Praktiker áruház vezetője. „Részben ez, részben pedig az arculatot is megújító szándék indokolta, hogy a sok szempontból már elavult épület korszerűbb, átláthatóbb, világosabb, és térszerkezetében is tagoltabb legyen. A mai kor követelményeihez alkalmazkodó elrendezésnek köszönhetően szélesebb szortimentet tudunk itt bemutatni, kezdve az elektromos installációktól a festék-, szaniter-, kert-, és bútorkínálaton át az egyéb területekig. A kertosztály külső részlegét több mint 250 négyzetméterrel megnöveltük, így itt is nagyobb kínálattal tudunk a vevők rendelkezésére állni. Megújult az építőanyag-osztály külső területe is, és hamarosan megnyílik a Drive-In részleg is, ahol a vásárlókat még könnyebben és gyorsabban tudjuk kiszolgálni” – tette hozzá.

Az itteni áruház vevőkörének tagjai túlnyomórészt a közép-korosztályból kerülnek ki, de egyre több a fiatal pár, akik új otthonuk megteremtéséhez, esetleg a meglévő bővítéséhez, csinosításához keresnek árucikkeket. A forgalom a kert, szaniter, csempe és építő kategóriákban legerősebb – a konkurenciához képest szélesebb választékkal rendelkezünk ezekben a termékkörökben. Részben a támogatott otthonfelújítási és más programoknak köszönhetően nagyot növekedett a festékosztályunk forgalma, amely mostantól az áruház elejére költözött, s így még könnyebben elérhető vásárlóink számára” – hangsúlyozta Varga Nóra.

A Praktiker 20 áruházzal rendelkezik Magyarországon, mintegy 130.000 négyzetméternyi értékesítési területet működtet, s csaknem 1700 embernek ad munkát. Nettó 76,23 milliárd forintos árbevételt ért el 2020-ban. A barkácspiacon a Praktiker 32-33 százalékos részesedéssel a második legnagyobb szereplő. A Praktiker mintegy 340 beszállítóval dolgozik, a magyar beszállítók aránya meghaladja a 85 százalékot.