hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 09., vasárnap - Gergely.
hirdetés

Hangyás gin

A The Cambridge Distillery nevű szeszfőzde megalkotta a világ első „hangyaesszenciával” feljavított ginjét – derül ki a The Telegraph cikkéből.

hirdetés


Az Anty Gin a Nordic Foodlab és a The Cambridge Distillery közös agyszüleménye.

Miles Irving, professzionális takarmányozó több mint hatezer vöröshangyát összegyűjtött, majd pedig erős etanololdatba helyezte őket. A férfi a folyadék desztillációja után hangyakoncentrátumot hozott létre.

A hangyás gin a világon az első az ital rovarból készült változatai közül. Az innivaló palackonként 200 angol fontba kerül és 62 hangya „esszenciáját” tartalmazza.   

A hangyákra az általuk termelt hangyasavnak köszönhető, citrusos ízük miatt esett a választás.

William Lowe, a The Cambridge Distillery munkatársa így fogalmazott: „Az emberek azért használnak hangyákat, mert igen különleges zamatuk van, amelyet a legjobban a citrusos ízvilággal lehet körülírni. Nagyon sok kutatást végeztünk, és úgy találtuk, hogy a hangyáknak az általuk védekezésként permetezett hangyasav miatt citrusos az ízük.”

„Több száz éve a hangyasavat hangyák desztillálásával állították elő, és ezért elhatároztuk, hogy mi is így teszünk.”

A készítők többek között nagy csalánt és erdei gyömbérgyökeret is kevertek a desztillált oldathoz.

"Az eredmény egy elképesztő, egyedi gin, amelynek világszerte nagyon jó a fogadtatása. Az emberek le vannak nyűgözve, hogy milyen finom. Azért drága, mert nagyon munkaigényes – az Anty Gin készítése csaknem egy évet vett igénybe.”

„Azt akarjuk, hogy az emberek felhúzzák a szemöldöküket. Az Anty Gin fő célja, hogy az emberek rájöjjenek: a rovarok igenis életképes forrásai az élelmiszereknek és a zamatoknak is.”  

A sajátos ginből csupán 99 palack került kiskereskedelmi forgalomba, amelyeket az Anty Gin honlapjáról lehet beszerezni.

Fordítás/szerkesztés: Zamaróczy Ádám

(forrás: The Telegraph)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.