hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. június. 18., péntek - Arnold, Levente.
hirdetés

Bevásárlóközpont

Használt műszaki boltot nyitott Lengyelországban a Carrefour üzletlánc

Használt elektronikai eszközöket árul a varsói Arkadia bevásárlóközpontban nyitott új üzletében a francia Carrefour. Az üzletlánc új típusú boltjában használt vagy felújított elektronikai eszközöket, például mobilokat, laptopokat, számítógépeket és más elektronikai eszközöket lehet kapni.

hirdetés

Antoine Matevet, a Carrefour Polska stratégiai igazgatója a Wiadomości Handlowe online kiadásának arról beszélt, hogy az új üzletek lehetővé teszik, hogy a Carrefour “diverzifikálja a kínálatát, és alkalmazkodjon egy hosszú távú vízióhoz, ami a szemét csökkentése és a termékek élethosszának növelése mellett kínálja a fogyasztás új formáját”.

A Carrefour eddig is több üzlettípussal volt jelen a lengyel piacon: a francia multi 900 üzlete között van szuper- és hipermarket, nagykereskedés, diszkont, szakbolt és webshop is, emellett pedig 20 plázát és 40 benzinkutat is üzemeltetnek. A cégnek nem a használt elektronikai eszközöket áruló bolt mostanában az első kísérleti formátuma, nemrég ugyanis hat outlet boltot is nyitott, ahol a vásárlók a kimenő termékeket – például elektronikai eszközöket, lakberendezési árukat – tudják olcsóbban megvásárolni.

A hírről beszámoló lengyel lapok azt is megjegyzik, hogy nem a Carrefour az első lánc, amely hasonlóval próbálkozik a lengyel piacon: a Biedronka évek óta üzemeltet hasonló boltokat, a Lidl pedig nemrég nyitotta meg az első olyan boltját, ahol élelmiszer egyáltalán nem kapható, viszont elektronikai eszközök, ruhák, cipők akár 80 százalékos leárazással is megtalálhatóak.

A Carrefour az idei év első negyedévében globálisan 4,2 százalékkal növelni tudta az árbevételét, amihez a francia és belga piacokon elkönyvelt erős forgalom járult hozzá a leginkább. A lengyel és román piacain a francia multi 1,7 és 1,8 százalékos visszaesés könyvelt. 

Az e-kereskedelmi üzletág nagyon jelentősen, 56 százalékkal növelte a forgalmát. Alexandre Bompard vezérigazgató a negyedéves eredményeket kommentálva megjegyezte, hogy további befektetéseket terveznek az olyan gyorsan növekvő üzletformátumokban, mint a kisboltok és a diszkontok.

(forrás: G7)
hirdetés

Címkék

hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az Store Insider magazin kiadója hetedik alkalommal hirdette meg „Az Év Boltja” versenyt.

Informálódj és kérdezz a hatályos jogszabályokról! Szakértőkkel segítünk eligazodni a jogszabályok útvesztőjében. 2021.06.29. 10:00

Szerkesztőségi, független vagy márkázott podcastok, videók, dokusorozatok versenye.

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!