hirdetés
hirdetés
2021. július. 31., szombat - Oszkár.
hirdetés

E-kereskedelem

Hatalmas vásárlói rohamra számít a fekete pénteken az eMAG

Minden korábbinál több, 3 millió látogatót vár idén november 20-ára időzített Black Friday-re az eMAG. Széles választékkal készül a vállalat, például az év többi napján nem árusított termék, elektromos autó, pepper robot, féldisznó és covid-teszt is elérhető lesz akciós áron az emag.hu-n, és a társaság mobil applikációjában.

hirdetés

Ahogy a korábbi hat év során, az eMAG ezúttal is szigorúan egyetlen napon - idén november 20-án - rendez Black Friday-t, hogy ütős online akciókkal rukkolhasson elő a magyar vásárlóknak a járvány alatt is biztonságos beszerzési lehetőséget biztosítva.

Több százezer-féle árucikk lesz leértékelve a fekete pénteken, az eMAG összesen hárommilliárd forint értékű kedvezményt kínál majd a magyar vásárlóknak négyezer Marketplace eladójával együttműködve. Mintegy kilencezer darab televízió, tízezer okostelefon, négyezer laptop, kilencezer háztartási nagygép, huszonegyezer játék, és ötvenezer lakberendezési cikk lesz leértékelve a Black Friday-en.

A vállalat kutatásai szerint míg öt évvel ezelőtt még csupán a magyar vásárlók 54 százaléka hallott a Black Fridayről, idénre már 92 százalékuk van tudatában a fekete pénteki akcióknak, sőt, 30 százalékuk tervez is venni valamit a fekete pénteken. Ennek nyomán az eMAG Magyarország tavalyhoz képest 27 százalékkal nagyobb fekete pénteki forgalomra számít.

A Black Friday napján érdeklődők száma is jelentősen nőtt: 2014-ben még egymillió felhasználó kereste fel az eMAG oldalát, tavaly pedig már 2,8 millióan voltak kíváncsiak az akciós ajánlatokra. Idén várhatóan több mint hárommillióan keresik majd fel az emag.hu-t. Annak érdekében, hogy a legnagyobb rohamot is állja a weboldal, az eMAG mintegy 3,5 millió eurót fordított a szerver és az infrastruktúra fejlesztéseire az elmúlt évben.

Az első emagos Black Fridayen még alig több, mint a látogatók negyede érkezett valamilyen mobil eszközről, tavaly viszont már csaknem az emberek háromnegyede böngészett számítógép helyett okostelefonról vagy tabletről.

Idén az eMAG látványos vizuális koncepcióval készül a valódi magyarországi Black Friday-re.

Forrás: 123rf

Azoknak az érdeklődőknek, akik némi előnyre szeretnének szert tenni a legjobb vásárt nyújtó Black Friday-es akciók terén, az eMAG.hu mobil applikációját érdemes letölteniük iOS-re vagy Androidra, az appon keresztül hamarabb lehet majd megkezdeni a vásárlást.

A fekete pénteki rendelések 70 százaléka várhatóan 5 napon belül eljut majd a vásárlókhoz, míg az eMAG a Black Friday-es rendelések teljesítését 14 napon belül vállalja. Idén először az eMAG Black Friday-en megrendelt termékeket személyesen is át lehet venni a vállalat két budapesti, illetve pécsi üzletében, amelyekben a járványhelyzet miatt fokozott biztonsági intézkedésekkel óvják mind a vásárlók, mind a személyzet egészségét. A kompakt méretű termékek érintésmentes átvétele lehetséges továbbá easybox csomagautomatákban is, amelyből az eMAG Black Friday kezdetéig közel hetven darab működik majd Budapesten. 

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!