hirdetés
hirdetés
2021. május. 16., vasárnap - Mózes, Botond.
hirdetés

ALDI

Idén is csatlakozott az ALDI az Élelmiszerbank adománygyűjtő akciójához

Karácsony közeledtével immár harmadik éve vesz részt az ALDI a Magyar Élelmiszerbank Egyesület adománygyűjtő akciójában. Az idén összegyűjtött mintegy 75 000 kilogrammnyi élelmiszeradományt az Élelmiszerbank helyi rászorulóknak osztja ki a nehéz téli időszakban. 

hirdetés

Az ALDI 2016 óta működik együtt a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel. A partnerség keretén belül a kereskedelmi forgalomba már nem kerülő, de fogyasztásra még alkalmas élelmiszerek jutnak el az Egyesület révén a rászorulókhoz. Ebben az évben már a 100-at is meghaladta a programba bekapcsolódott ALDI üzletek száma. Az áruházlánc idén egymillió forinttal is támogatja az Élelmiszerbank operatív működését, illetve harmadik éve vesz részt az Élelmiszerbank Egyesület Karácsonyi Adománygyűjtésében, amely 2020. november 27-29. között zajlott. Az Élelmiszerbank önkéntesei a tavalyinál lényegesen több, immár 81 ALDI áruházban gyűjtötték össze a vásárlók felajánlásait, így országszerte számos üzletben nyílt lehetőség adományozásra.

A koronavírus-járvány és a téli időszak okozta nehézségek enyhítését célozta idén az Élelmiszerbank Adománygyűjtése, az áruház bejáratánál az önkéntesek szórólap segítségével hívták fel a vásárlók figyelmét a gyűjtésre, valamint a felajánlásokkal kapcsolatos fontosabb információkra. A vevők a megvásárolt, adományozni kívánt tartós élelmiszereket – többek között konzerveket, étolajat, cukrot, csokoládét, rizst, tartós tejet, bébiételt, tésztát, édességet – a pénztáraktól való távozás után, a kasszák mellett elhelyezett gyűjtőponton adhatták át. 

„Az ALDI vásárlói ismét rendkívüli segítőkészségükről és társadalmi érzékenységükről tettek tanúbizonyságot, hiszen összesen mintegy 75 000 kilogrammnyi élelmiszer gyűlt össze, több mint 33 millió forint értékben a három nap alatt. Hálával tartozunk vevőinknek és a gyűjtésben résztvevő mintegy 1620 önkéntesnek, hogy közösen közel 15 000 adománycsomaggal tudunk hozzájárulni számos nélkülöző család szebb karácsonyához” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója a gyűjtés kapcsán. Az adományozóknak hála 14-14 tonna liszt és cukor, közel 12-12 tonna tészta és tartós tej, 7,8 tonna étolaj, 7,3 tonna konzerv, 4,4 tonna édesség, 2 tonna rizs és 680 kilónyi bébiétel képezi az élelmiszercsomagok alapját.  

A három nap alatt összegyűlt élelmiszeradományból összeállított élelmiszercsomagokat az Élelmiszerbank, önkéntesei segítségével a nehéz téli időszakban juttatja el a helyi rászorulóknak. A koronavírus-járvány miatt a csomagok szétosztása több időt vehet igénybe, de az ALDI és az Élelmiszerbank is bízik abban, hogy minél több nélkülöző számára sikerül meghittebbé tenni az ünnepeket.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!