hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 09., vasárnap - Gergely.
hirdetés

Idén is fejleszt a Master Good

A tavalyihoz képest idén mintegy 3 ezerrel, 73-74 ezer tonnára emelné termelési volumenét a Master Good-csoport, a volumennövekedés alapját a tavaly üzembe helyezett új keltetőből kikerülő csirkemennyiség adja − mondta a Napi Gazdaságnak Bárány László, a Master Good Kft. ügyvezető igazgatója.

hirdetés

A csoport belföldön piaci pozícióőrzést, illetve további exportpiaci terjeszkedést, valamint további jelentős fejlesztéseket tervez 2013-ban. Bárány szerint a cégcsoport egyelőre nem érzi a takarmánydrágulás miatt visszaeső hizlalási kedvet, ami egyébként egyre jellemzőbb a baromfiiparban, a cégvezető szerint a partnerek versenyeznek a naposcsibékért. (Képünk illusztráció)

A vállalat termelési alapok megújítására épülő stratégiája részeként idén is folytatja a termelési és hizlalási kapacitások bővítését, a tenyészistállók, baromfitelepek költségcsökkentéssel egybekötött korszerűsítését. Emellett egy trágyakezelési fejlesztést is indít a cég, a trágyából koncentrált, a szántóföldi növénytermesztésben használható szervestrágya-készítményt állítanak majd elő. Továbbá megkezdik a saját hizlaldáikban és az integrációban is használható steril, magas rosttartalmú táplálékkiegészítő gyártását.

Tavaly mintegy 3,7 milliárd forint támogatást nyert el a Master Good-csoport, a műszaki előkészítés már megkezdődött, hamarosan a kivitelezés is elindul. Május-júniusra fejeződik be egy másik, közel egymilliárd forint értékű beruházás.

(forrás: Napi Gazdaság)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.