hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. augusztus. 01., vasárnap - Boglárka.
hirdetés

K&H Csoport: a társadalom aktív része

Idén 12. alkalommal adták át a CSR Hungary Magyar Üzleti Felelősség Díjat, ami önkéntes védjegyhasználati rendszerével elismeri és hozzájárul a fenntartható és felelős üzleti kultúra terjesztéséhez. Hosszú évek óta működtetett társadalmi felelősségvállalási gyakorlatával a K&H Csoport elnyerte a „Felelős és fenntartható vállalatért” kategória díjat.

hirdetés

„A K&H-nál felelősen gondolkodó vállalatként célunk, hogy üzleti eredményeink mellett megfelelően reagáljunk a társadalom igényeire, és hozzájáruljunk ahhoz, hogy a tagjai teljes életet élhessenek. Kiemelt társadalmi felelősségvállalási tevékenységeink mind a négy fókuszterületén – pénzügyi oktatás, környezetvédelem, vállalkozásösztönzés és egészség - hosszú távú elkötelezettségünket fejezik ki természeti és társadalmi értékeink megőrzése és védelme iránt. – mondta el a díj kapcsán Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója. – A társadalom és a szakmai szervezetek minél szélesebb körét kell megszólítani és bevonni, országszerte elérhető és évről évre megújuló programokra van szükség, valamint elengedhetetlen a hosszú távú megvalósítás, ami a mi esetünkben témától függően akár 10-20 éves tevékenységet jelent.”

A Felelős és fenntartható vállalatért kategória díj átadásakor a CSR Hungary Fórum indoklásában  hangsúlyozta,  hogy a K&H  környezeti, szociális, pénzügyi fenntarthatóság törekvései üzleti modelljén keresztül is megmutatkoznak, a szervezet azonosítja a kockázat forrásait a beszállítói láncban is, és ha szükséges, akkor az igényelt változásokat a szervezet elvégzi.

Pénzügyi tudatosság növelése

A 2010-ben indult K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedőben, amiben a felnövekvő generáció játékosan, élményszerűen sajátíthatja el az alapvető pénzügyi ismereteket, több mint 46 ezer diák vett eddig részt. A digitalizáció térnyerését figyelembe véve a vetélkedő vigyázz#KáPé vlogsorozattal és mobilapplikációval is kibővült. A K&H e-dukáció program pedig a digitális világban való eligazodáshoz, biztonságos léthez is kézzelfogható, gyakorlati segítséget nyújt.

Környezetvédelem minden nap

Az ökológiai lábnyom csökkentése mellett a K&H olyan, a technológia lehetőségeket kiaknázó innovatív kezdeményezéseket is megvalósít, mint az ügyfelek 50%-nál már bevezetett biometrikus profil vagy az ún. zöld áramot használó új bankfiókok, 2020-ra pedig megvalósulhat a teljes mértékben papírmentes pénzügyi tranzakciók és bankfiókok működtetése is

Vállalkozásösztönzés minden méretben

A vállalkozói lehetőségek feltérképezése és kiaknázása érdekében a K&H: üzletet ide! program 2017 óta piackutatási eredményeket biztosít a kkv-k számára a helyi lakossági igényekről.. A Start it @K&H a legnagyobb iparágfüggetlen vállalati inkubátorként folyamatos képzéssel, iparági mentorokkal, nemzetközi kapcsolati rendszerrel és két inspiráló irodával nyújt segítséget a hazai startupok számára ahhoz, hogy az innovatív ötletből sikeres vállalkozássá váljanak.

Egészség és sport a teljes életért

A K&H gyógyvarázs 16 éve segíti modern orvosi műszerekkel az orvosok, ápolók munkáját, ami a kezdetek óta 681 millió forint értékű támogatást jelent. A gyerekek lelki épségét az ország egyik legnagyobb önkéntes kezdeményezésévé vált K&H gyógyvarázs mesedoktorok program segíti, a gyermekek betegségével kilátástalannak tűnő harcot vívó szülők pedig a K&H gyógyvarázs: gyermekem varázslatos gyógyulásának története pályázatból meríthetnek erőt.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.