hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. június. 18., péntek - Arnold, Levente.
hirdetés

Higiénia

Így vigyáz vásárlói egészségére az ALDI

Az ALDI Magyarország többek között az üzletek bejáratánál kihelyezett kézfertőtlenítőkkel, gyakori fertőtlenítéssel és széles körű tájékoztatással vigyáz vásárlói egészségére. Az áruházlánc a bevásárlókocsik és -kosarak számának korlátozásával, valamint munkatársai segítségével gondoskodik arról, hogy mindig legfeljebb annyi vásárló tartózkodjon üzleteiben, amennyit a hatályos jogszabály lehetővé tesz. Az üzletlánc hosszabb nyitvatartásra tér majd át, ami hozzájárul a vásárlószám egyenletesebb eloszlásához.

hirdetés

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. a pandémiás időszakban kiemelt figyelmet fordít vásárlói és munkatársai egészségének védelmére, egyúttal természetesen ezen a területen is mindenben eleget tesz a jogszabályi előírásoknak. Az áruházlánc a koronavírus 2020-as első hulláma során az országos élelmiszer-láncok közül elsőként szerelt fel plexi védőfalat kasszáinál, tájékoztató táblákat és padlómatricákat helyezett ki a vásárlók közötti biztonságos távolságtartás megkönnyítése érdekében, kézfertőtlenítőket helyezett el üzletei bejáratainál, a látványpékségeknél pedig fém fogóeszközzel és kihelyezett kesztyűkkel segítette elő a termékek higiénikusabb vásárlását.

Ezeket az intézkedéseket a vállalat továbbra is fenntartja: minden áruház bejáratánál továbbra is rendelkezésre állnak a kézfertőtlenítők és papírtörlők, A vásárlók kizárólag az orrot és a szájat is eltakaró maszkban léphetnek az üzletbe, a maszk használatát az áruházi dolgozók ellenőrzik. Az áruházlánc továbbra is arra kéri vásárlóit, hogy lehetőleg egyedül érkezzenek, és készpénz helyett bankkártyával fizessenek.

A 2021. április 7-től érvényes határozat szerint, az üzletekben az ott foglalkoztatottakon kívül 10 m2-enként egy vásárló tartózkodhat, amibe nem számít bele a kiskorú gyermek, illetve a 65 év feletti és a fogyatékkal élő személy segítője. Az ALDI üzletek jellemzően 900 és 1100 négyzetméter közötti eladótérrel rendelkeznek, vagyis egyszerre 90-110 vevő tartózkodhat az adott áruház területén. Egyes üzletek mérete a standard mérettől eltérhet, ami természetesen befolyásolja a benn tartózkodható vásárlók számát. A vállalat ezért a vásárlókat a bejáratnál elhelyezett plakátokon tájékoztatja az adott üzletre vonatkozó maximális vásárlószámról. A létszámot a vállalat az üzletek bejáratnál kihelyezett bevásárlókocsik, illetve kosarak számának korlátozásával fogja irányítani: ha a vásárlók az üzlet előtt nem találnak bevásárlókocsit, illetve az előtérben kosarat, akkor az adott áruház elérte a jogszabályban meghatározott maximális vásárlói létszámot. A beengedést az üzlet dolgozói, illetve a vagyonőrök fogják irányítani.

Az ALDI egyúttal 2021. április 7-től meghosszabbítja magyarországi üzleteinek nyitvatartását: ezentúl a legtöbb ALDI áruház hétköznap és szombaton reggel 7:00-től este 21:00 óráig, míg néhány üzlet reggel 6:30-tól este 21:00-ig tart nyitva, vasárnap pedig minden üzlet egységesen reggel 7:00 és este 19.00 óra között várja a vásárlókat.

„Az ALDI eddig is számos intézkedést vezetett be vásárlói és munkatársai egészségmegőrzésének érdekében. Továbbra is kiemelt figyelmet fordítunk a higiéniai folyamatok betartására. A meghosszabbított nyitvatartás tervezhetőbbé teszi a bevásárlást, illetve a vásárlói létszám egyenletesebb eloszlását, egyúttal hozzájárul majd a munkatársak leterheltségének csökkentéséhez” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.

A vállalat számos platformon, így a sajtóban, áruházai bejáratánál, honlapján és a közösségi média csatornákon tájékoztatja a vásárlókat az új szabályokról és a megváltozott nyitvatartásról.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az Store Insider magazin kiadója hetedik alkalommal hirdette meg „Az Év Boltja” versenyt.

Informálódj és kérdezz a hatályos jogszabályokról! Szakértőkkel segítünk eligazodni a jogszabályok útvesztőjében. 2021.06.29. 10:00

Szerkesztőségi, független vagy márkázott podcastok, videók, dokusorozatok versenye.

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!