hirdetés
hirdetés
2021. június. 18., péntek - Arnold, Levente.
hirdetés

Saját márka

Immár sört is árul a brit királyi család

Az uralkodóház szeszesital-kínálatában megjelent IPA és Bitter a família áruszortimentjén belül új kategóriát teremtett.

hirdetés

Tovább szélesítette „saját márkás” termékeinek portfólióját a brit királyi család. Ezúttal két sörrel gazdagodott a fejedelmi kínálat.

A nemrég piacra bocsátott italokat a II. Erzsébet tulajdonában álló Sandringham Birtokon termesztett alapanyagból állítják elő, és május 4-én már el is kezdődött az értékesítésük.

Egy IPA (India pale ale) és egy Bitter szerepel az újdonságok között. Mindkét sör esszenciáját az uradalmon termesztett, organikus Laurette árpa képezi.

Míg az Olden IPA főleg sárga és barna címkéjén egy fácán nyújtogatja a fejét, a Best Bitterre applikált, zöld matricán egy némileg megszeppent nyúl szökdécsel.

Forrás: Twitter

Felvonultatásuk apropóját az adja, hogy a 20 000 angol holdas birtokon mindkét állat őshonos.

A The Sun szerint a söröket egy Norfolk megyei, Barsham Brewery nevű főzdében állítják elő.

A palackok 16,9 brit uncia (nagyjából 0,48 liter) sört tartalmaznak, és úgy tűnik, kizárólag egy Sandringham Shop nevű helyi üzletben lehet megvásárolni őket. Az áruk 3,99 angol font, ami hivatalosan per pillanat körülbelül 1650 magyar forintnyi pénzösszegnek felel meg.

Mint ahogy az a brit uralkodói család saját gyártású szeszes italainak esetében már csak lenni szokott, külföldről a most megjelent két terméket sem lehet megrendelni.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Fox News)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az Store Insider magazin kiadója hetedik alkalommal hirdette meg „Az Év Boltja” versenyt.

Informálódj és kérdezz a hatályos jogszabályokról! Szakértőkkel segítünk eligazodni a jogszabályok útvesztőjében. 2021.06.29. 10:00

Szerkesztőségi, független vagy márkázott podcastok, videók, dokusorozatok versenye.

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.