Sokan szembesülhettek már azzal, hogy az újonnan megvásárolt hűtőszekrény esetében a gyári szereléssel ellentétes irányú ajtónyitásra volna szükség, vagy a mosógépet kellene szakszerűen csatlakoztatni a víz- és szennyvízhálózathoz, de ezekhez a munkákhoz sem elég önbizalmuk, sem gyakorlatuk, sem megfelelő szerszámuk nincs. Erre a problémára kínál megoldást az LG Magyarország: a vállalat számos prémium kategóriás háztartási géphez kínál a vevők számára ingyenes, otthoni szervizszolgáltatást LG OtthonPlusz néven.
E szolgáltatás keretében az LG szakemberei a vásárlók kérésére a vevők otthonában, díjmentesen végzik el az akcióban részt vevő alulfagyasztós hűtők és szárítógépek ajtajának átfordítását, valamint a TwinWash mosógépek — vagyis az egy TwinWash-kompatibilis fő mosógépből vagy mosó-szárítógépből és egy TwinWash Mini mosógépből álló, egyidejűleg megvásárolt kombinációk — beszerelését. Az akcióból a mosogatógép-vásárlók sem maradnak ki: esetükben az LG a vásárlástól számított 20-24. hónapban egyszeri alkalommal igénybe vehető ingyenes karbantartást kínál.

Az LG OtthonPlusz szolgáltatások a 2021. február 1. és július 31. között Magyarországon megvásárolt, az LG Electronics Magyar Kft. által forgalmazott készülékek esetében rendelhetőek meg, termékkategóriákként meghatározott modellekre. Az ingyenes szervizszolgáltatást a hűtők és mosógépek esetén a vevőnek a vásárlástól számított 6 hónapon belül kell igényelnie az ügyfélszolgálaton, a mosogatógép karbantartást pedig a vásárlástól számított 20-24. hónapban lehet igénybe venni.
Az LG OtthonPlusz szolgáltatás a tervek szerint a jövőben újabb modellekkel folytatódik majd.