hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. július. 31., szombat - Oszkár.
hirdetés

Itt a mosogatószer-tabletta kinézetű fánk

Egy amerikai fánkozó mosogatószer-kapszulára emlékeztető sütemények forgalmazásába kezdett. Az időzítés nem véletlen.

hirdetés

Egy texasi kereskedő, a közösségi médián keresztülsöprő „Tide Pod” nevű mosogatószerevő őrülettől vezérelve az életveszélyes tablettákhoz küllemre hasonló fánkok értékesítésébe kezdett.

Hurts Donutra keresztelt üzletének nevében az internetre ki is posztolt néhány fotót a termékéről, és a következő megjegyzést fűzte hozzájuk: „Mosószer = Nem Étel. Fánk=Étel. Még tölteléket is teszünk bele nektek. ÉTELBŐL. Nem mosószerből.”

Forrás: KSAT.com

A legtöbbek számára valószínűleg magától értetődő, hogy a „kihívás” veszélyes. A Tide Pod – amely máskülönben egy létező, konkrét termékvonal – hányást, torokégést és szemsérülést okozhat.

Az online divat terjedése magát a szegény Tide márkát is arra kényszerítette, hogy videóban is világossá tegye: a Tide Podot nem jó megenni.

Egy ember így válaszolt a videóra: „Épp megettem egyet. Nem vicc, teljesíteni akartam a kihívást, és azt hiszem néhányat lenyeltem. Kihez fordulhatok, hogy megkérdezzem, mit tegyek?"  A Tide twitteres csapata így reagált: „Forduljon az orvosához vagy a helyi toxikológiai központhoz, illetve hívja fel az 1-800-879-8433 telefonszámunkat, hogy megtudhassuk, hogyan van!”

Megértőek.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: KSAT.com)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.