hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 16., csütörtök - Edit.
hirdetés

Magyar élelmiszerek a legnagyobbak között

Az október 21-25. között zajló rendezvényen az Agrármarketing Centrum (AMC), két közösségi standján, közel 290 négyzetméteren, 25 kiállítóval mutatja be a magyar termékek legjavát a szakmai látogatók számára.

hirdetés

Az Agrármarketing Centrum közösségi standjának megnyitóján, október 21-én részt vett Zsigó Róbert, az Agrárminisztérium élelmiszerlánc-felügyeletért felelős államtitkára, Károlyi György, Magyarország párizsi nagykövete, Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum ügyvezető igazgatója és Giczi Gergely, az Agrármarketing Centrum ügyvezető-helyettese.

Az idei magyar megjelenés összesen 287,5 négyzetméteren valósul meg két különálló standon: a kisebbik, 40 négyzetméteres területen olyan mélyhűtött termékeket ismerhetnek meg a látogatók, mint a fagyasztott gyümölcsök, gyümölcsvelő, fagyasztott lepények, hűtött nyúlhúsfélék.

A nagyobb, 247,5 négyzetméteres kiállítási területen szárított zöldségeket, gyógynövényeket, gyógyteákat, hústermékeket és felvágottakat, édességeket, kürtőskalácsot és péksüteményeket, mák és dióféléket, mézeket, kukorica-snacket, burgonyaszirmot, szeszesitalokat, valamint fűszerpaprika őrleményt mutatnak be a szakmai érdeklődök számára.

A SIAL Párizs kiállítást kétévente rendezik meg, kizárólag a szakma képviselőinek, több mint 50 éve. Az idei rendezvényen 7.020 kiállító mutatkozik be több mint 109 országból, 21 szakosított szektorban.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.