hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 24., péntek - Gellért, Mercédesz.
hirdetés

Érdekházasság

Jó eséllyel így juthat ingyen desszerthez a legelőkelőbb éttermekben

Két texasi tinédzsernek élelmes trükkel sikerült bérmentve hozzájutni az édességhez egy elegáns vendéglőben.

hirdetés

Március 26-án két jó barátként a 19 éves Cati Domitrovich és a 17 éves Alex Nagel alaposan rászedtek egy puccos éttermet, amikor is egy álleánykérés segítségével az illetékeseknél térítésmentesen sikerült maguknak kieszközölni egy kis ínycsiklandó desszertet. Domitrovich a BuzzFeednek úgy nyilatkozott, hogy Alex-szel egy elég gyatra hét után döntöttek úgy, hogy egy kis úri menüvel felvidítják magukat, illetve, hogy egy kis trükkel is megfűszerezik az estét.

„Csak végig úgy kellett viselkednünk, mintha élettársak lennénk – mondta Domitrovich. A lány egyszer csak felállt az asztaltól, hogy meglátogassa a mellékhelységet; Nagel ekkor tájékoztatta a pincérnőt, hogy ő most bizony megpróbálja feleségül venni a toalettre távozott hölgyet. A felszolgálót még arra is megkérte, hogy fényképkészítés céljából azért majd ne távolodjon nagyon el az asztaluktól.

Amikor Domitrovich visszatért, Nagel térdre ereszkedett, és ismertette házasulási szándékait a lánnyal, aki pedig a terveknek megfelelően igent mondott.

„Mindenki elhitte, és tapsoltak nekünk – számolt be Domitrovich.

Gratulációként már hozták is számukra a finomabbnál finomabb desszertekkel terhes tányért.

„Meghamisítottunk egy lánykérést, csak, hogy édességet kaphassunk – magyarázta cselfogásukat Domitrovich. A képeken azt látni, hogy a fiataloknak a kaland során három finomságra sikerült szert tenniük, amelyek mellé csokoládészósszal még egy „congratulations” (gratulálunk) feliratot is odakanyarítottak a vendéglő szakácsai. Sok boldogságot nekik!

A kép csupán illusztráció (Forrás: 123rf)

Nem kell ahhoz feltétlenül házasság.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Fox News)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.