hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 06., csütörtök - Ivett, Frida.
hirdetés

Jobbá tennék a helyi közösségek életét

Vásárlói kezébe adja a döntést a Tesco: október 31-ig lehet az áruházakban szavazni arról, milyen helyi, jótékony célú kezdeményezéseket támogasson az áruházlánc az „Ön választ, mi segítünk” programja keretében. A pályázatra több mint 250 civil szervezet jelentkezett, a szakértői értékelést követően országosan 47 körzetben, összesen 130 helyi program közül választhatnak a vásárlók. A támogatást a körzetenként legtöbb szavazatot gyűjtő szervezetek nyerik el. A nyertesek programjának megvalósítását egyenként 400 000 Ft-tal segíti a Tesco.

hirdetés

Az „Ön választ, mi segítünk” programra 2017. július 5-éig beérkező összesen 270 jelentkezést az áruházlánc független szakmai partnere, a Magyar Adományozói Fórum által felkért szakértők bírálták el az elmúlt hetekben.

A szakemberek a formai ellenőrzés után a megvalósíthatóság, a fenntarthatóság, a közösségekre kifejtett hatás, valamint a közösség bevonásának szempontjai szerint választották ki a továbbjutókat.

A nyertesekről most az áruházlánc vásárlói szavazással dönthetnek: 2017. október 3. és október 31. között az áruházakban voksolhatnak a számukra legszimpatikusabb szervezetre.

A Tesco vásárlói országosan 47 körzetben, összesen 130 gyermekek oktatását és képesség fejlesztését támogató, egészséges életmódra ösztönző, valamint környezetvédő és -szépítő program közül választhatnak a szavazás során. Szavazatukkal többek között játszóterek építését, idősek otthonának bővítését, sérült gyermekek beilleszkedését segítő programok szervezését és fiatalok felelős állattartásra nevelését is támogathatják.

A vásárlók a szavazási időszakban minden vásárlást követően egy darab zsetont kapnak a pénztáraknál. Ezeket az áruházakban kihelyezett zsetongyűjtő pontokon bedobva szavazhatnak a nekik legkedvesebb kezdeményezésre. A zsetongyűjtő pontokon az adott körzetben továbbjutó helyi szervezetekről és programjaikról is kapnak információt a vásárlók. A szavazásban résztvevő szervezetek listája és a szavazatok állása a program weboldalán is követhető.

A szavazás lezárása után körzetenként egy – országosan összesen 47 – nyertest hirdet az áruházlánc, amelyek elnyerik az egyenként nettó 400 000 forint összegű támogatást – így a támogatás összértéke 18 800 000 forint. A nyertes pályázatokat a Tesco a 2017. november 13-ai héten hirdeti ki.

Bővebb információ az áruházlánc weboldalán érhető el, iletve a programról bővebben a Tesco blogján is olvashat.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.