hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 25., szombat - Eufrozina, Kende.
hirdetés

Jól megy az iskolai büfékben a XIXO

2017 szeptemberétől a XIXO magyar ital márka fokozott figyelemmel vette célba az oktatási intézményeket, hiszen a HELL ENERGY Magyarország Kft. által gyártott jeges teák, soft drinkek, illetve ízesített vizek nem tartoznak a NETA törvény hatálya alá, így forgalmazhatóak az oktatási intézmények büféiben és italautomatáiban is.

hirdetés

A XIXO kiváló minőségű, hazai termékei válogatott alapanyagok felhasználásával, allergén és GMO mentesen készülnek a HELL ENERGY szikszói üzemében. A 2013 óta piacon lévő termékcsalád folyamatosan bővíti portfólióját és mindig a tökéletességre törekszik. A márka nem titkolt célja, hogy italai ne csak ízletesek legyenek, de a változó fogyasztói igényeket is kiszolgálják.

Éppen ezért a XIXO többféle ízben kapható jeges teái természetes teakivonattal és kristálycukorral, valódi gyümölcstartalommal és antioxidánssal készülnek, valamint nem tartalmaznak tartósítószert és mesterséges színezékeket.

A soft drinkeket 3 féle ízben – lemon, orange és cola – gyártják, melyek fruktózzal, szteviával és antioxidánssal készülnek, tartósítószer hozzáadása nélkül, ezen kívül a cola íz cukormentes változatban is kapható. Persze a gyártók gondoltak azokra is, akik a szomjoltás mellett egy kis felfrissülésre is vágynak, mondjuk sportolás közben; a XIXO ízesített vizei 3 ízben, szénsav-, cukor- és kalóriamentesen, pasztőrözéssel készülnek,, amelyek a 1,5 literes kiszerelés mellett praktikus, 0,75 literes, sportkupakos csomagolásban is kaphatók.

A XIXO termékei Európa egyik legmodernebb töltőüzemében, az elérhető legmagasabb minőségbiztosítási előírások (FSSC-22000) betartásával készülnek. A HELL ENERGY Magyarország Kft. a XIXO italait a fogyasztók széles köréhez szeretné eljuttatni, ezért 2017 szeptemberétől egyre több nevelési-oktatási intézmény büféinek és italautomatáinak árukínálatában is megtalálhatók. A XIXO termékei ugyanis nem tartoznak a NETA törvény hatálya alá, mivel alacsony cukortartalmúak (egyetlen terméke sem haladja meg a 8 gramm cukor/ 100 milliliter mennyiséget) és a kóla ízű termékei alacsony koffeintartalmúak, fogyasztásuk gyermekek számára is biztonságos.

„Az ősszel indult kampány során több mint 2000 iskolához jutottak el termékeink. Mindenhol örömmel fogadták felkeresésünket, hiszen az egyelten olyan italgyártó cég vagyunk, akik egyértelmű felvilágosítást adtak arról, hogy mi a Magyar Élelmiszerbiztonsági Hivatal ajánlása, illetve, hogy mi a NETA törvény az üdítőitalok iskolabüfékben való forgalmazásával kapcsolatban. Az iskolai büfék tulajdonosai díjazták, hogy cégünk egyedüliként tett nyilatkozatot arról, hogy ezek a termékek törvényileg is árusíthatók az iskolabüfékben és az iskolai italautomatákban. Az oktatási intézményekben külön örültek annak, hogy magyar gyártású termékeket forgalmazhatnak és nagyra értékelték, hogy a média kampányokból jól ismert termékeket sorakoztathatnak fel polcaikon.” – mondta Jenei Tamás, a HELL ENERGY Magyarország Kft. kereskedelmi igazgatója.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.