hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. július. 24., szombat - Kinga, Kincső.
hirdetés

Kék óceán: egészséges élelmiszerek

Táplálkozásmarketing Konferencia Kaposváron

Tömegélelmiszerek helyett egészséges, különleges élelmiszereket. Ez a célja az úgynevezett kék óceán stratégiának, amiről csütörtökön beszéltek a nemzetközi táplálkozásmarketing konferencián, a Kaposvári Egyetemen. Ebbe már egy somogyi cég is bekapcsolódott, zsírszegény sajtokat gyártottak. Az Élelmiszer a konferencia médiatámogatója volt. A rendezvény egyes témáival bővebben foglalkozunk lapunk decemberi számában. 

hirdetés


A süllőkocsonya egészséges és különleges. Ezzel is próbálnak kedvet csinálni a halhoz, mert a magyarok alig eszik. Új, egyedülálló termékekkel kell megtalálni a vevőket – mondják a szakemberek.

Táplálkozásmarketing Konferencia"88 százalékban a magyar fogyasztó ár és akció érzékeny, ebben talán a németek előznek meg minket Európában. Ennek ellenpólusaként szolgálna a „kék óceán”, amelynek lényege, hogy szakít ezzel a konvencionális felfogással" – ismertette Szakály Zoltán a Kaposvári Egyetem Marketing és Kereskedelmi Tanszékének tanszékvezetője.
A mangalica- és vadhúsból készült termékek is ide tartoznak. Ínyencek veszik és szájreklámmal terjed, vagyis egymásnak ajánlják. A kisebb cégek csak mással összefogva tudnak ilyeneket fejleszteni.

"A Kaposvári Egyetemmel közösen 2005-6-ban volt egy pályázatunk, zsírszegény sajtokat fejlesztettünk ki, együtt a tejkísérleti intézettel" – mondta Egyed Linda ügyvezető igazgató.
A kormány is a változatosabb termelés felé szeretné irányítani a mezőgazdaságot, élelmiszeripart. A hungarikum törvényről az év végén már dönthetnek – hangzott el.

„Többek között adókedvezményekben gondolkodunk, például abban, hogyha valaki ilyen fajtákat használ a gazdálkodásban – pl. mangalicát, őshonosokat –, akkor ez az EU-s támogatási normáknak is megfelelően külön támogatásban részesülhet” – jelentette be Prof. Dr. Ángyán József államtitkár.

A képzésben is kell az újdonság. A kaposvári, a gödöllői Szent István és a debreceni egyetem együttműködési szerződést kötött. „Ez egy tudományos és oktatási együttműködés, ami szolgálja az egy hete megkapott kereskedelmi és marketing szakot is” – hangsúlyozta Prof. Dr. Szávai Ferenc, a Kaposvári Egyetem rektora.
A három karon az oktatókat is cserélnék, és a doktori képzésben is együttműködnének.

(forrás: Kapos)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.