hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 11., kedd - Ferenc.
hirdetés

Keresik az év agrárszakemberét

Meg kell becsülni az agárszakemberek innovatív és értékteremtő munkáját, ők a magyar társadalom „valódi fundamentumai", akik hozzájárulnak a mezőgazdaság fejlődéséhez - mondta Nagy István agrárminiszter szerdán az év agrárembere díj kiírását bejelentő sajtótájékoztatón, Budapesten.

hirdetés

A miniszter, aki a díj fővédnöke is, kiemelte, hogy a kitüntetéssel a mezőgazdaságban tevékenykedők közéleti munkáját, valamint társadalmi felelősségvállalását szeretnék elismerni. A cím nem egy-egy cselekedet, hanem egy egész életművet értékel - tette hozzá.     

Közölte, hosszú távon pedig célja, hogy azzal vonzóvá tegyék a magyar vidéket, a szakembereken túl mindenki megszólítva érezze magát és mindenki közös ügynek érezze a vidék sorsának alakulását.     
Nagy István hangsúlyozta, hogy Magyarország sikerének záloga a vidék felemelkedése, megmaradásának záloga pedig a vidék megmaradása.     

Mátrai Zoltán, az Agrotrend Csoport ügyvezető igazgatója, a díj főszervezője ismertette: a 2014-ben alapított díjra idén is 10 kategóriában lehet jelöltséget szerezni. Az elismerésre bármely ágazati szereplő jelölhető, de magát is jelölheti bárki október 15-től november 11-ig szakmai bemutatkozás és fotó feltöltésével a www.azevagrarembere.hu oldalra.

Fotó: AM/Pelsőczy Csaba

Elmondta, hogy a jelölést követően egy 70 agrárszakemberből álló bizottság novemberben választja ki a kategóriák döntőseit, akikre a közönség 2018. január 5-től 20-ig szavazhat majd. A nyerteseket egy gálaesten február 2-án tüntetik ki, ahol életműdíjakat is átadnak - tette hozzá.     

Gyuricza Csaba, a Nemzeti Agrárkutatási és Innovációs Központ (NAIK) főigazgatója szerint a mezőgazdaság sikere és jövője azon is múlik, hogyan tudnak az ágazatnak olyan fiatalokat megnyerni, akik az egyre erősödő versenyben helytállnak, akik segítségével fenntartható és megőrizhető a vidéki életforma és megtermelhetők az élelmiszerek. Ennek elérése érdekében szükség van példaképekre, akik a mezőgazdaságot büszkén vállalható célként testesítik meg.    

Kitért arra is, hogy Magyarországon a gazdálkodók 31 százaléka 65 év feletti, a 35 év alatti gazdálkodók aránya 6 százalék. Emellett alacsony a szakmai végzettségűek aránya is, a magyar mezőgazdaságban munkálkodók 3 százaléka rendelkezik szakirányú felsőfokú végzettséggel, a szakmai középfokú végzettségűek aránya is csak 10 százalék és az agrár felsőoktatásba is csak a fiatalok kevesebb mint 6 százaléka jelentkezik.

(forrás: MTI)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”