hirdetés
hirdetés
2021. június. 18., péntek - Arnold, Levente.
hirdetés

Hirdetés

Kihagyja a Super Bowlt a Coca-Cola és a Pepsi

21 éve fordult elő utoljára, hogy nem fut reklámjuk a szünetben. A Coca-Colánál köze lehet hozzá a decemberben kiírt kreatív- és médiatendernek is. 

hirdetés

2000 után idén először fordul elő az, hogy a Coca-Cola teljesen kihagyja az amerikai NFL-bajnokság döntőjét, a Super Bowlt, és nem fognak kólahirdetések futni a negyedek közötti szünetben – írja az AdAge.

A február 7-én megrendezett mérkőzésen a Pepsi Cola sem fog szpotokat futtatni, igaz, ők a The Weeknd szereplésével futó félidei showt szponzorálják majd, és korábbi hírek szerint kizárólag arra fognak koncentrálni. A Coca-Cola szóvivője az AdAge-nek elmondta, nehéz döntés volt, de ezekben a precedens nélküli időkben a helyes erőforrásokba kell fektetni.

Forrás: 123rf

A Coca-Cola távolmaradásához köze lehet annak, hogy az üditőgyártó decemberben globális tendert írt ki a kreatív- és a médiaügynökségi feladatokra egyaránt. A Wieden+Kennedy 15 éve már a Coca-Cola kreatívügynöksége, bár 2020 augusztusában az Anomaly elnyerte tőlük a Coke-hoz kapcsolódó kreatívfeladatokat, de a W+K több más márkának maradt a partnere. A Coca-Cola médiaügynökségi feladatait 2017 decembere óta a Mediacom látta el, többek között Magyarországon is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az Store Insider magazin kiadója hetedik alkalommal hirdette meg „Az Év Boltja” versenyt.

Informálódj és kérdezz a hatályos jogszabályokról! Szakértőkkel segítünk eligazodni a jogszabályok útvesztőjében. 2021.06.29. 10:00

Szerkesztőségi, független vagy márkázott podcastok, videók, dokusorozatok versenye.

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.