hirdetés
hirdetés
2021. május. 16., vasárnap - Mózes, Botond.
hirdetés

Beerscans

Kiterjesztett valóság a sörös címkéken

Főzdék számára kínál a sörös dobozokat beborító virtuális címkék formájában látványos marketingeszközt egy Third Aurora nevű cég szoftveres platformja.

hirdetés

Ahogy az már csak az élelmiszer-csomagolások esetében lenni szokott, az italok tárolása mellett a sörösdobozok egyszersmind információközvetítő médiumként is szolgálnak. A tájékoztatásra fenntartott felület mindazonáltal ezeken a kiszereléseken is behatárolt, és így esetenként a sörgyártóknak takarékoskodnia kell a megjelenítésre szánt közlendők mennyiségével.

Egy, a gépi tanulás és – főleg – a kiterjesztett valóság technológiájára szakosodott, Third Aurora nevű cég éppen ezért határozta el, hogy okostelefonokra létrehoz egy platformot, amelyen keresztül az italok előállítói sokkal több tudnivalót (történelem, „vízió”, ízprofil stb.) oszthatnak meg a vásárlókkal.

A Beerscans nevű applikáció a felhasználó készülékének kameráját, illetve a kiterjesztett valóság és a számítógépes látás eszközeit alkalmazza, hogy a termék valóságos címkéjének beolvasása után egyedi, virtuális vignettát kanyarítson a sörös doboz köré. Ezen a tökéletesen páratlanná formálható felületen akár mozgóképeket/animációkat is meg lehet jeleníteni.

A marketingeszköz iránt érdeklődő főzdéknek először regisztrálniuk kell a Third Aurora weboldalán, majd pedig a portálra fel kell tölteniük a vásárlóközönséggel megosztandó többletinformációt. A Beerscans szolgáltatására jelenleg is fel lehet iratkozni, és a Third Aurora reményei szerint a három hónapon belül esedékes indulás előtt minimum 100 vállalkozás azért csatlakozni fog a platformhoz.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: The Spoon)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”