hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. november. 30., kedd - András.
hirdetés

Kiváló magyar borokat népszerűsít és exportál az Auchan

A minőségi borok népszerűsítésére ismét borvásárt szervez az Auchan október 6. és 26. között. A kéthetes akció keretében a vásárlók kedvező áron juthatnak hozzá számos, a Földművelésügyi Minisztérium Nemzeti Borkiválóságok kiadványában is jegyzett borkülönlegességhez. Sőt, borászati szakiskolák tanulóinak segítségével számos kiemelt bor meg is kóstolható az összes magyarországi Auchan áruházban. Az esemény célja, hogy az áruházlánc kereskedelmi stratégiájával összhangban tovább bővítse a minőségi magyar borválasztékát és népszerűsítse ezeket vásárlói körében.

hirdetés

Idén ősszel is kiváló minőségű Nemzeti Borkiválóságokkal várja vásárlóit az Auchan. A borvásár keretében a vásárlók olyan hazai borkülönlegességekkel találkozhatnak, amelyeket a Földművelésügyi Minisztérium által készített Borkiválóságok Könyve című kiadvány is elismer. A két hétig tartó vásárt Dr. Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter is megtekintette, október 11-én az Auchan budaörsi áruházában.

Dr. Fazekas Sándor, földművelésügyi miniszter kiemelte: „Úgy tartják a régi borászok, hogy meg kell inni az óbort, hogy legyen helye az újnak. A borászok egész évben elvégzett munkájuk sikeréhez meg kell találni a megfelelő piacot is. A magyar borágazat minőségi sikerpályára állt. A hazai üzletekben a fogyasztók több mint 90 százaléka már magyar terméket választ, ha bort kíván venni.”

Az Auchan Magyarország a vásárlók igényeinek figyelembevételével folyamatosan bővíti hazai minőségi borkínálatát, és kiemelt figyelmet szentel ezek népszerűsítésének. Az áruházlánc üzleteiben jelenleg 110 hazai pincészet termékeiből választhatunk, és ennek köszönhetően az elmúlt egy évben értékesített borok mintegy 97 százaléka magyar volt. A magyar borászok termékei az Auchan exporttevékenységének köszönhetően pedig külföldön is egyre ismertebbek, a tapasztalatok szerint a legnépszerűbb exportált termék a Megyer Tokaji 5 puttonyos aszú, a Megyer száraz furmint, az Ostoros Egri Bikavér és a Bock Royal cuveé. Ezek a borkülönlegességek az áruházlánc 2016-os franciaországi borkatalógusába is bekerültek.

„Az Auchan Magyarország kereskedelmi stratégiájának egyik legfontosabb célkitűzése a magyar beszállítókkal való szoros együttműködés. A hazai pincészeteknek különösen fontos szerepük van a választékunk folyamatos fejlesztésében. Örömmel tapasztaljuk, hogy egyre több vásárlónk keresi a minőségi magyar borokat, így mi is folyamatosan bővítjük e téren hazai kínálatunkat. Idén ősszel sok újdonságot kínálunk, a kiemelt termékeink mellett több kisebb pincészetet is bemutatunk, úgy, mint a villányi Linbrunn Pincészet vagy a szekszárdi Tüske Pincészet” – mondta el Benoit Barbault, az Auchan Magyarország Kft. termékigazgatója.

„Az Auchan által támogatott Nemzeti Borkiválóság program fontos a fogyasztóknak, komoly megmérettetése a magyar boroknak. Olyan díj, ami szakmailag megalapozott, így erősíti, támogatja a magyar borkultúra fejlődését, tanítja és segíti választásukkor a fogyasztókat – tette hozzá Kamocsay Ákos, a Hilltop Neszmély Borászti Zrt. főborásza. – A Hilltop és az Auchan kapcsolata az első budaörsi áruház megnyitása óta folyamatos, évről évre növekvő a forgalom, mely az elmúlt 6 évben közel ötszörösére nőtt. Ez köszönhető a kiváló és széles választéknak, a jó kereskedelmi együttműködésnek. A Hilltop bemutatótermének is tekinthetjük az Auchan polcait, mivel teljes szortimentünk elérhető a magyarországi 19 áruházban.”

Az Auchan őszi borvásárjának keretében az áruházlánc több mint 40 különleges, köztük számos, a Borkiválóságok Könyvében is bemutatott bort ajánl kedvező áron. A vásár kiemelt ajánlatait pedig az Auchan áruházak vásárlói ebben az időszakban szakértők segítségével tehetik próbára, hiszen borászati szakiskolák tanulói várják borkóstolókkal a látogatókat az áruházlánc valamennyi üzletében.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Újra itt a Kreatív digitális versenye!

Kiadónk társoldalai