hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 16., csütörtök - Edit.
hirdetés

Kiváló magyar termékek a SIAL-on

Elnézve kiállítóink termékeit joggal mondhatom, hogy Magyarország számottevő kapacitással rendelkezik kiváló minőségű, magas hozzáadott értéket képviselő élelmiszergazdasági termékekből és gasztronómiai különlegességekből, éppen ezért nagy eséllyel elnyerhetik a nemzetközi és a kifinomult ízlésű francia fogyasztók bizalmát is – mondta Zsigó Róbert élelmiszerlánc-felügyeletért felelős államtitkár a párizsi SIAL kiállításon.

hirdetés

A SIAL a világ egyik legnagyobb és legrangosabb nemzetközi élelmiszeripari kiállítása, melyet kétévente rendeznek meg Franciaországban. 2016-ban, összesen 7 020 kiállító mutatkozott be 109 ország részvételével több, mint 150.000 látogatóval. A magyar kiállítói jelenlét évek óta stabil ezen a magas szintű rendezvényen. Részvételünk célja elsősorban a nemzetközi szakközönség előtti bemutatkozás és a vevőkapcsolatok ápolása. Idén 25 kiállítónknak van lehetősége az árubemutatásra, információszolgáltatásra és a sikeres tárgyalások lebonyolítására.

 

Zsigó Róbert köszöntőjében hangsúlyozta, hogy Magyarország közép- és hosszú távú élelmiszeripari fejlesztési stratégiájának egyik legfontosabb pillére hazánk GMO-mentes politikája. Magyarország GMO-mentességét az ország alaptörvénye is rögzíti, mely Európában egyedülálló. Magyarország az Európai Unió tagjaként gyakran az EU-s jogszabályoknál is szigorúbb követelményeket érvényesít az élelmiszergazdaságban.

 

Az államtitkár felhívta rá a figyelmet, hogy a hagyományos magyar termékek népszerűsítése, valamint a fenntartható fogyasztás és termelés előtérbe helyezése érdekében az Agrárminisztérium a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal irányításával számos, a lakosságot is célzó szemléletformáló, a magyar élelmiszerek ismertségét elősegítő kampányt, illetve programot szervez a hagyományos és modern kommunikációs csatornákon keresztül.

 

Az agártárca államtitkára kiemelte a párizsi nagykövetségünk sikeres közreműködését az elmúlt időszakban megélénkült, az agrár-élelmiszeripari ágazatot érintő magas szintű intézményesített párbeszédek, és a megalapozott kétoldalú szakmai együttműködések előmozdításában.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.