hirdetés
hirdetés
2021. május. 07., péntek - Gizella.
hirdetés

Itt a kávé hónapja

Kolumbiai kávékülönlegességek kerülnek az OMV töltőállomásokra

Az áprilisi kávé hónap apropójából több újdonsággal is készült az OMV, amelynek részeként immár termőterület szelektált prémium kolumbiai kávét is vásárolhatnak a fogyasztók a kutakon.

hirdetés

Emellett összesen 76 hazai töltőállomásra a legjobb kávéfőzőgépek között számontartott olasz Cimbali gépeket is telepítettek. Ezekkel bevallottan azt célozták meg, hogy fogyasztói kompromisszumok nélkül, a legfinomabb aromával legyenek élvezhetőek a különböző kávék – köztük a legújabb Single Origin Colombia is. A fair trade kereskedelemből származó kolumbiai kávék prémium minőségű, 100% arabica szemekből készültek, egyedi, gyümölcsös ízvilágukat pedig a terület éghajlatának és termőföldjének köszönhetik.

„A kolumbiai kávék ízképe az arabica fajtajellegétől, a feldolgozás formájától és a pörkölés módjától is függ. A Single Origin Colombia egy kis különleges csavart visz a kávéfogyasztásba: nem tolakodó, elegáns savai, kellemes diós fűszeressége és a mindent egyensúlyba hozó csokoládés édessége eszünkbe juttatja, hogy miért is különleges az a pillanat, amit egy nem hétköznapi kávé társaságában tölthetünk” – említette Hajdu Péter barista oktató, a Barista Akadémia vezetője.

A Single Origin Colombiával az OMV olyan kávét kínál töltőállomásain, amely a legkifinomultabb rajongók tetszését is elnyerheti. Ez azért is fontos, mert Magyarországon az emberek döntő többsége számára kifejezetten fontos, hogy jó kávét igyon – derül ki az OMV Hungária tavalyi, 2000 fő megkérdezésével készített kávékutatásából. A felmérésbe bevont válaszadók több mint háromnegyede (67%) ugyanis azt jelezte, hogy számára a választáskor a legfontosabb szempont a kávé minősége.  

„Az új gépek telepítésével és a prémium minőségű, Single Origin Colombia kávék szélesebb körű bevezetésével a hozzánk betérők igényeit tartottuk szem előtt. Azok, akik megállnak a töltőállomásainkon részesei lehessenek az igazi, magával ragadó kolumbiai kávéélménynek, ehhez pedig olyan kávégépeket választottunk, amelyek a legjobb minőségű kávé minden zamatát képesek úgy visszaadni, ahogy a pörkölőmesterek elképzelték. Büszkék vagyunk arra is, hogy az OMV teljes kávébeszerzése fair trade forrásból származik” – hangsúlyozta Kováts Botond, az OMV Hungária marketing menedzsere.

A legújabb kávékat az otthonukban is megkóstolhatják a fogyasztók: 136 helyszínen elérhetőek a Single Origin Colombia termékek szemes és kapszulás kiszerelésekben. Ez amiatt is fontos, mert a kutatás alapján a hazai fogyasztók háromnegyede az otthoni kávézást részesíti előnyben, és jellemzően (40%) őrölt kávét főz le magának, de emellett a szemeskávé és a kapszulás megoldás szintén népszerűnek (22-22%) mondható körükben.

Áprilisban a kávéfogyasztással akár nyerhetünk is: a frissen főzött, szemes vagy kapszulás VIVA Single Origin Colombia kávét vásárlók között minden héten kisorsolnak 1-1 VIVA ajándékcsomagot, a fődíj győztesei pedig a 3 darab Krups Essential Espresso EA8100 kávéfőző egyikét vihetik haza.

További információ és a játék feltételei elérhetőek a https://www.omvjatek.hu weboldalon.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!