hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. július. 31., szombat - Oszkár.
hirdetés

Kolumbusz tojása: itt a szeletelt majonéz

Egy cég majonézszeletekkel tervezi megméretni magát a kényelmi termékekben korántsem szűkölködő japán élelmiszer-kiskereskedelemben.

hirdetés

Szeletelt majonéz árusításába kezd egy Bourbon nevű japán cég. A termék megjelenése tulajdonképpen nem egetrengető meglepetés; a társaság ugyanilyen kialakítású, elasztikus csokoládélapkákkal már korábban előrukkolt.

A módszer kidolgozásának ötletéhez a gyártót az a felismerés vezette, hogy a Nutellához hasonló kencék felvitelekor a kenyérkaréjok gyakorta szétesnek. Az ilyen krémek lapkaformában már sokkal kisebb rombolást hagynak maguk után.

Fontos tudni, hogy az új majonézszeletek ízesítettek. Első körben tonhal- és csípős tőkehalikra-zamatban fognak felbukkanni a piacon.

Tonhalas és csípős halikrás ízesítésben (Forrás: Bourbon)

A lapkák főleg a szendvicsek összeállításakor ígérkeznek praktikusnak – a tészták tetejére rácsapva az előnyeik valószínűleg elolvadnak.

Egyeseket elcsüggeszthet, hogy – legalábbis egyelőre – csak a Japánban élő fogyasztók juthatnak majd hozzá a termékhez. Az értékesítés várhatóan március 2-án fog megkezdődni. A négyes kiszerelésért cserébe mai árfolyamon nagyjából 560, az ötösért pedig 690 forintnyi jent kell majd kifizetni a vásárlóknak.

A majonézlapkákkal párhuzamosan egyébként a csokiszelet egyik továbbfejlesztett változata, illetve egy bizonyos fehércsokis almavajszelet is eladósorba kerül, de lássuk be, az első kettő jelen esetben kétségkívül ellopja előlük a show-t és a (vigyázat, erőltetett vicc!) sót is.

Csokoládés és almavajas ízesítésben (Forrás: Bourbon)

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Gizmodo)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.