hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. július. 31., szombat - Oszkár.
hirdetés

Környezettudatos újítás a SPAR-nál

A vállalat újabb fontos lépést tesz a környezetünk védelméért. Mostantól több saját márkás vajkrém és tejföl terméke tetejére, a fém zárófólia fölé nem tesz műanyagfedelet, így a SPAR újabb 5,5 tonnával csökkenti a műanyag-felhasználását. A kibontott tejtermékek minőségét a fogyasztók az üzletekben megvásárolható, többször használatos, higiénikusan tisztítható, praktikus szilikon zárófedelekkel őrizhetik meg.

hirdetés

A SPAR felelős nagyvállalatként teljes mértékben azonosul az egyre környezettudatosabb vásárlóközönsége igényeivel, és kreatív fejlesztéseivel elébe is megy azoknak, ezért 2019 decemberétől újabb környezetbarát kezdeményezést vezet be áruházaiban.

„Vállalatunk a vásárlóival együtt, közösen sokat tesz a tisztább és egészségesebb környezet kialakítása érdekében. Nagyszerű érzés, hogy a SPAR vevői aktív és lelkes partnerek minden zöld kezdeményezésünkben, mint azt legutóbb a hatalmas sikerű zöldség és gyümölcstároló tasakok bevezetésekor tapasztalhattuk. A környezettudatosság erősítésének újabb állomása, hogy idén decembertől egyes saját márkás tejfölöknél és vajkrémeknél – tesztjelleggel – mellőzzük a műanyag csomagolófedél használatát.” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

Forrás: spar.hu

Az új környezetbarát kezdeményezés során a saját márkás tejtermékek közül a 450 grammos, 20%-os SPAR tejföl és a négyféle ízesítésű SPAR vajkrém esetében a kiskereskedelmi vállalat – tesztjelleggel – mellőzi a műanyagfedelet. Éves mennyiségekkel számolva a műanyagok elhagyásának a mértéke így eléri az 5,5 tonnát. A kibontott tejtermékek minőségét a fogyasztók többször használható, higiénikusan tisztítható, praktikus szilikon zárófedelekkel őrizhetik meg, amelyek az INTERSPAR áruházak háztartási és tejtermék osztályain érhetőek el.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.