hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. október. 18., hétfő - Lukács.
hirdetés

Kóstoljon zöldség-gyümölcsöt a Tescoban!

A Tesco is csatlakozik a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) „Európai Friss Kalandok” elnevezésű zöldség- és gyümölcsfogyasztást népszerűsítő kampányához, amelynek keretében a vásárlók az áruházakban kóstolhatnak friss magyar zöldségeket és gyümölcsöket.

hirdetés

A NAK és az Interfel, francia szakmaközi szervezet a gyermekek egészségének megőrzése céljából indított edukációs kampányt, hogy több zöldség és gyümölcs fogyasztására bíztassa a gyermekeket és gyermekes családokat. Az „Európai Friss Kalandok” című kampány játékos módon hívja fel a figyelmet arra, hogy ezek az élelmiszerek finomak, egészségesek, sőt fogyasztásuk egyben szórakoztató is lehet.

A vásárlók júliustól szeptemberig találkozhatnak majd a kijelölt áruházakban a NAK hoszteszeivel, akik először magyar dinnye, őszibarack, áfonya és paradicsom kóstolóval várják az érdeklődőket.

„Az Európai Friss Kalandok nevű hároméves edukációs kampányunk célja, hogy növelni tudjuk a friss zöldség- és gyümölcsfogyasztást a gyermekek és a gyermekes családok körében. Az Európai Friss Kalandok kampány elsősorban a 6-14 éves korú gyermekekre fókuszál, ugyanakkor mellettük igyekszünk megszólítani a családokat és az idősebb generációt is, akik még megőrizték a zöldség-gyümölcs fogyasztás és felhasználás hagyományos kultúráját, és képesek azt átadni a jövő generációjának. Arra buzdítjuk a szülőket és a nagyszülőket is, hogy vegyenek részt ebben a kampányban, és osztozzanak gyermekükkel, unokájukkal a zöldség- és gyümölcsfogyasztás élményében” – mondta el Győrffy Balázs, a NAK elnöke a kampány kapcsán.

 

A programhoz a Tesco is csatlakozott, így a vásárlók az áruházakban 2018. július 14-e és szeptember 27-e között találkozhatnak a NAK kóstolópultjaival. A program júliusban a magyar fekete héjú magszegény és a sárgahúsú görögdinnye, és a szintén hazai őszibarack, áfonya és paradicsom kóstolójával indul. A későbbiekben lehetőség lesz hazai szeder, kígyóuborka, alma, szilva és a kápia paprika tesztelésére is.

Először magyar dinnye, őszibarack, áfonya és paradicsom kóstolóval várják az érdeklődőket. Fotó:123rf.com
Először magyar dinnye, őszibarack, áfonya és paradicsom kóstolóval várják az érdeklődőket. Fotó:123rf.com

A kóstolok időpontjairól és a résztvevő áruházakról a www.tesco.hu weboldalon tájékozódhatnak az érdeklődők.

 

A vásárlók az alábbi Tesco hipermarketekben kereshetik a NAK kóstolópultjait:

2018.07.14-15. – 7634 Pécs, Makay István u. 5.

2018.07.21-22. – 6724 Szeged, Rókusi krt. 42-64.

2018.07.28-29. – 8002 Székesfehérvár, Aszalvölgyi út 1.

2018.07.28-29. – 2040 Budaörs, Kinizsi u. 1-3.

2018.08.11-12. – 9700 Szombathely, Zanati u. 70.

2018.08.18-19. – 4031 Debrecen, Kishegyesi út 1-11.

2018.09.19-20. – 1173 Budapest, Pesti út 5-7.

2018.09.19-20. – 1149 Budapest, Pillangó u. 15.

2018.09.26-27. – 1138 Budapest, Gács u. 3.

2018.09.26-27. – 2220 Vecsés, Fő út 246-248.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

Kékgalléros konferencia 2021-ben is!