hirdetés
hirdetés
2021. május. 11., kedd - Ferenc.
hirdetés

Adomány

Közel 100 milliós adományt kap minden gyermekotthon lakója a XIXO-tól

A hazai szociális gyermekotthonokban élő összes gyermek értékes és hasznos ajándékot kap a XIXO-tól. A karácsonyt megelőző héten az 8 és 18 év közötti gyermekeknek ruhára, cipőre beváltható, fejenként 15.000 Ft értékű vásárlási utalványt, védőmaszkot és frissítő italokat ajándékozott a hazai és nemzetközi piacon is jól ismert hazai üdítő- és jegestea márka.

hirdetés

Bár azt gondoljuk, hogy a koronavírusvírus helyzet miatt mindennapjaink sokkal nehezebbek, nem szabad megfeledkeznünk arról, hogy vannak olyanok, akik számára nem csak 2020, hanem az ezt megelőző évek is komoly erőpróbát jelentettek. A hazai jegestea- és üdítő márka, a XIXO éppen ezért döntött úgy, hogy azoknak a gyerekeknek teszi szebbé a karácsonyát, akik nélkülözik a támogató családi környezetet, a szülői vagy nevelőszülői gondoskodást.

Jelenleg több mint ötezer, 8 és 18 év közötti gyermek él államilag működtetett nevelőotthonban. Valamennyien részesülnek abban az egyenként körülbelül 18.000 Ft értékű ajándékból, melynek része az értékes vásárlási utalvány, egy mosható textil arcmaszk és egy jegesteákból és üdítőkből álló italcsomag. Az utalványt a gyerekek jó minőségű, márkás ruhára vagy cipőre válthatják be a következő hónapokban – természetesen nevelőik segítségével.

A XIXO ajándékcsomagjai december 14-18. között jutnak el a gyermekotthonok lakóihoz, 20 megyei központon keresztül, így az összes gyerek még karácsony előtt részesülhet az izgatott csomagbontogatás élményében.  

 „A magyar gazdasági színtér meghatározó szereplőjeként szeretnék felhívni a többi vállalat figyelmét is arra, hogy bár 2020 nem a kiszámíthatóságról szólt, vannak olyan ügyek, amelyekre ilyenkor hatványozottabban figyelmet kell fordítani, és a gazdasági érdekek vagy esetleges nehézségek nem szabad, hogy háttérbe szorítsák a szociálisan fontos ügyeket. Cégünk nemcsak egy aludobozos italokat termelő vállalat, hanem egy értékközösség is. Felelősek vagyunk saját munkatársainkon kívül a szűkebb és tágabb környezetünkben élőkért, főként a jelenlegi helyzetben. Úgy éreztük, a gyerekeknek is meg kell mutatnunk az összefogás erejét, amely abban rejlik, hogy a legnehezebb pillanatokban is támogatjuk egymást. Bízunk benne, hogy az ajándék megerősíti a hitüket abban, hogy megéri kitartóan küzdeni álmaikért!” – mondta el ma a Kossuth Lajos Gyermekotthoni Központban szervezett átadáson Vecsei Márton, a XIXO márka vezetője.

A XIXO nem először tesz jótékony felajánlást, több ízben megmutatta már tettrekészségét a társadalmi felelősségvállalás terén.

A budapesti átadón részt vett Lékai-Kiss Ramóna, Dobó Ági és Kucsera Gábor is.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”