hirdetés
hirdetés
2021. május. 11., kedd - Ferenc.
hirdetés

Ünnepi hangulat

Különleges karácsonyi kollekciók a Praktikernél

Kandallóban pattogó tűz, izgatott készülődés, ünnepi dekorálás – a szegfűszeggel tűzdelt narancsok és a tűzpiros magyalcsokor is lassan az asztalra kerül. Család, otthon, együttlét, öröm, ajándékozás, szikrázó csillagszórók. Más szóval: hamarosan itt a karácsony. 2020-ban a Praktiker különleges karácsonyi kollekciókkal segíti az otthonszépítők kreativitásának kibontakozását, négy aktuális trend tematikája mentén sorakoztatja fel az ünnepi dekortárgyakat és kiegészítőket.

hirdetés

Elegance

Ez az irányzat az elegancia és az érzékiség szubsztanciájával hódít, és a budoárok világát idézi meg. A „Hamupipőke-mese” a szirmok és virágok inspirálta organikus formák, a bordó-pasztell lila-arany színtársítások és az exkluzív anyagok – bársonyok, selymek, organzák, flitterek, gyöngyök – használata által elevenedik meg az otthonokban. Ebben a trendben a csillogás és a feminin vonalvezetés játéka bontakozik ki: a fémes díszítések, a selymes fényesség és a bársonyos matt hatások különös kölcsönhatásba lépnek egymással olyan tárgyak felületein, mint a szappanbuborék színeiben pompázó karácsonyfadíszek vagy a csillámló hópihe és tollas dekorelemek. A kollekció karakteresebb kiegészítői megfűszerezik a pezsgőspoharak, süteményes kínálótálak, égősorok, asztali díszek, karos csillárok, és díszpárnák alkotta miliőt.

Still

Ezt a kollekciót elsőként a süppedő hó, a téli csillagos égbolt és a szikrázó jégtükör ihlette. A hűvösebb árnyalatok – gyöngyház, ezüst, fehér és türkizek – kombinálásával ez a téma modern, nyugodt hangulatot teremt az enteriőrökben. A „fagyasztott színek” jól megférnek egymás mellett, a kollekció elemei megfelelő kompozíciókba rendezve nagyban segíthetnek az ünnepi hangulat megteremtésében: a tányérkészletek, emeletes tortatálak, csillámló asztali futók, ezüstözött fenyőszobrok, levéldekorációk, hópihe-forma karácsonyfadíszek, ezüst szarvasok, valamint pihe-puha műszőrmék és díszpárnák tehetik még csillogóbbá a december végi ünnepet.

Family time

A leghangsúlyosabb 2020-21-es ünnepi trend a család, a barátság és a közösség témaköreire épít, az együtt megélt pillanatok és együtt eltöltött minőségi idő jelentőségére helyezi a fókuszt. Ez a kollekció az összetartozás szellemiségét olyan szimbólumokkal nyomatékosítja, mint a harang vagy a „Krisztustövisnek” is nevezett magyal. A karácsony színeit helyezi előtérbe, azaz a pirosat, fehéret és zöldet, amelyek a sorozatba tartozó étkészleteken, ünnepi kockás terítőkön és különböző dekortárgyakon – nagy szakállú, nagy orrú skandináv törpéken és Diótörő-figurákon – is feltűnnek. A „kevesebb több” elvén az idetartozó karácsonyfadíszek is visszafogottak, így biztosra vehetjük, hogy a velük dekorált fa mértéktartó marad.

Ginger

A „Ginger” a természetességnek adja a főszerepet. Fő inspirációs forrása a zöld borostyán és a fűszeres gyömbér, amelyek egyszerűségük okán teremtenek páratlan összhangot. A kollekcióba tartozó lakberendezési kiegészítők az erdei növényzet nyugodt színeiből táplálkoznak, a világos és visszafogott árnyalatok – szürke, borostyán, homok, páfrányzöld, vörösesbarna, réz és bronz – éppúgy jellemzik őket, mint a titokzatos sötét tónusok. Ez a trend előszeretettel alkalmazza a fát, mint alapanyagot – többek között karácsonyfa-szobrocskák formájában fedi fel annak naturális szépségét. Ezt helyezik még nagyobb reflektorfénybe a fémből készült tárgyak – harangok, kecses őzgida figurák, bögrék –, és az örök életet, szerencsét és hűséget szimbolizáló karácsonyi borostyánkoszorúk.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!