hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 25., szombat - Eufrozina, Kende.
hirdetés

Kutatás a globális snackfogyasztásról

A Mondelez kísérletet tett az emberiség nassolási szokásainak felderítésére.

hirdetés

A Mondelēz Snacking State című jelentése szerint a snackfogyasztás globális mértéke növekedési pályára állt.

A riport adatai szerint a felnőttek 59 százaléka a hétköznapokban a kevés nagyobb volumenű étkezéssel szemben több kisebb adag étel elfogyasztása mellett teszi le a voksát. A felmérés alapján a millenniumi nemzedék (kb. 1980-tól 1995-ig születettek) tagjai körében már 70 százalék ez az arány.

Forrás: 123rf

Ugyan a fogyasztók szívesen válogatnak élvhajhász szempontok alapján az élelmiszer-kategóriából, összességében fontosabb számukra, hogy egészséges legyen a termék. A tápértékjelölést a vevők kétharmada futja át a termék megvásárlása előtt.

A Mondelez a kutatása alatt egészen különleges kérdéseket is feltett a fogyasztóknak. Ilyen volt például, hogy lemondanának-e egy hónapig a közösségi média vagy a mobiltelefon használatáról, ha ugyanezen időszak alatt, minden nap a kedvenc nassolnivalóikkal táplálkozhatnának. Az első kérdésre 10-ből 3, a másodikra 10-ből 2 felnőtt válaszolt igennel.

A kutatás világszerte 6000 ember szokásait vizsgálta.

A teljes riport megtalálható ezen a linken.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Borderless)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.