hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 25., szombat - Eufrozina, Kende.
hirdetés

Kutyáját küldte le chipsért egy karanténlakó

Egy mexikói férfi ötletes módon használta ki, hogy a kutyák szívesen visznek oda a gazdájukhoz dolgokat.

hirdetés

Három napig tartó önkéntes karantén után megkívánt egy kis Cheetost egy mexikói férfi. Antonio Munoz valamilyen, az újkoronavírus-járvánnyal kapcsolatos okból zárta el magát a külvilágtól. A snack utáni sóvárgása Munozon annyira elhatalmasodott, hogy végső elkeseredésében végül hőn szeretett csivaváját, Chokist küldte el a rágcsálnivalóért. A bolt szerencsére nagyon közel van a hajlékához, és így meg tudta értetni a kutyájával, hogy hova kell elmennie a chipsért. Ezt követően a férfi Chokis nyakörve alá becsúsztatta a Cheetos árának megfelelő, pontos pénzösszeget, és az ebet szélnek eresztette. A pénz mellé Munoz persze egy papírlapot is mellékelt, amelyen ez állt:

„Jó napot uram, odaadna a kutyámnak egy narancssárga – nem piros – csomag Cheetost? A nyakörve alatt 20 dollárt talál. Ha rosszul bánik a kutyámmal, harapni fog.” Mexikói virtus.

Fotó: Anthony Munoz
Fotó: Anthony Munoz

Az írásból egyébként még az is kiderült, hogy az üzlethez közel lakik, az utca túloldalán. Chokis szerencsére sikeresen átvette és hazavitte a Cheetost. Hűséges futárával Munoz a későbbiekben még kétszer hozatott magának burgonyaszirmot, méghozzá más-más ízesítésben.

Az ötlet annyiban sántít, hogy ha (a tudomány jelenlegi állása szerint) a kutyák a szervezetükben nem is, de a bundájukon valószínűleg magukkal hordozhatják a vírust. Annyit azonban elmondhatunk, hogy a találékonyság nyomai mindenképpen fellelhetőek a történetben.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Metro News)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.