hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. július. 31., szombat - Oszkár.
hirdetés

Márkák a hamisítványiparban

Egyre többet írunk/hallunk a márkák jövőjéről. Új trendek és stratégiák formálódnak,  miközben a feketekereskedelemmel is fel kell venni a versenyt.

hirdetés

Az Élelmiszer Akadémián ismét két aktuális és húsba vágó témát feszegetünk:

1. Márkák a hamisítványiparban 

A „hamisítási ipar” világszerte virágzik: az okozott kár idén 900 milliárd dollárra tehető. Magyarországon is dübörög az iparág: tavaly 4044 esetben foglaltak le hamis terméket a hatóságok, ami négyszerese a 2006. évinek. Elgondolkodtató, hogy a hamisított termékek 70 százaléka legálisan működő boltokból került elő. Mindez számos kérdést felvet, amivl gyártónak, kereskedőnek és fogyasztóvédőnek egyaránt foglalkoznia kell!

Kérdéseink, és akik válaszolnak: 

  • Mit ér ma egy márka? - Fekete Zoltán, a Márkaszövetség főtitkára
  • Felszámolható-e a feketekereskedelem? - Almási Gyula,a VPOP szellemi tulajdonjog-védelmi osztályának vezetője
  • Hol tart a hamisítóipar? - Gláser Tamás, a VOSZ alelnöke, a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület tagja
  • Miben segíthet a védjegyoltalom? - dr. Hegedűs Viktória, a Magyar Szabadalmi Hivatal védjegyosztályának jogi előadója

2. Trónkövetelő variánsok vagy a túlélés zálogai: B márkák és saját márkák

Egyre több cég rukkol elő prémiummárkáinak olcsóbb és gyengébb minőségű variánsaival. Az úgynevezett B márkák az FMCG-piacon is egyre kelendőbbek, ahogy egyre elfogadottabb az is, ha egy gyártó saját márkás termékeit is odateszi a polcra, jól ismert első áras márkája mellé. Ez a diszkontláncok saját márkáinak előretörésére jó válaszlépés lehet, feltéve, hogy nem csorbul a márkaérték, a hitelesség.

Kérdéseink, és akik válaszolnak: 

  • Hogyan lehet brandet építeni és saját márkát gyárta(t)ni? - Marosfi Györgyné, az Univer Product Zrt. értékesítési és marketingvezérigazgató-helyettese, Bokor Rita, a DM-Drogerie Markt szortimentmenedzsere
  • Hogy teljesít az A és B márka ugyanabban a termékportfólióban? - Dörnyei Otília, a GfK Hungária ügyfélkapcsolati igazgatója

Kérdéseit Ön is felteheti a szakértőknek! Gondolkodjunk együtt márkáink jövőjén!


 

Részletes programterv, regisztráció az Élelmiszer Akadémiára ide kattintva található.

hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.