hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 11., kedd - Ferenc.
hirdetés

Marketingigazgatót nevezett ki a Praktiker

Burka Szilvia marketing és online szolgáltatások igazgatói pozícióban folytatja pályafutását a barkácsáruházláncnál július 1-től. A szakember nem csak a Praktiker marketing csapatát irányítja, de az e-kereskedelmi üzletág vezetését is átvette.

hirdetés

Marketingigazgatói pozíciót hozott létre a 20 áruházzal rendelkező Praktiker, amelyre Burka Szilviát kérték fel. A kommunikációs szakember 2014 novembere óta dolgozik az áruházláncnál, eddig marketing osztályvezetőként segítette a Praktiker dinamikus fejlődését. Felsővezetőként ő lett a harmadik nő a Praktiker 7 fős menedzsmentjében.

Burka Szilvia széleskörű szakmai tapasztalattal rendelkezik, korábban a Nemzeti Tankönyvkiadó marketingigazgatója volt, de dolgozott a Duna Elektronikánál és az E.ON IS-nél is különböző marketinges pozíciókban. Tanulmányait a Szolnoki Főiskolán, valamint a Pécsi Egyetemen végezte marketing szakon. Új pozíciójában nem csak a Praktiker marketing osztályának és tucatnyi ügynökségnek, illetve külső szakmai partnernek a munkáját irányítja, de átvette az e-kereskedelmi üzletág teljes körű vezetését is.

Burka Szilvia

„Büszke vagyok arra, hogy igazgatói pozícióban folytathatom a megkezdett munkát. A tulajdonosok, illetve a felsővezetés támogatásával az elmúlt hat évben újraépítettük a Praktiker reklámkommunikációját. 2016-ban megújult a webshop, majd 2018-ban elindult a mobil alkalmazás is, ezeket nem csak a vásárlók, de a szakma is elismerte különböző díjakkal. Egyre jobban fókuszálunk a digitális kommunikációra, s igyekszünk mindent automatizálni, mérhetővé tenni a rendszereinkben, hogy a leghatékonyabb marketing megoldásokkal támogassuk az értékesítést – mondta Burka Szilvia. Hozzátette: „Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a Praktiker ne csak szerethető márka, illetve munkáltató brand legyen, de megkülönböztethetők legyünk a konkurensektől. Szeretnénk bebizonyítani, hogy a Praktiker online és offline áruházaiban jó vásárolni, jó élményeket kapunk, s a Praktiker megoldást nyújt mindenki számára az otthonszépítés, a ház körüli teendők kapcsán. Szeretnék elérni – omnichannel vállalatként (offline, online és b2b üzletággal) –, hogy bármilyen csatornán érkezik hozzánk egy vásárló, ugyanazt a kiváló vevőélményt kapja.”

Burka Szilvia férjezett, egy gyermek édesanyja. Hobbija az utazás, futás, síelés.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”