hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 11., kedd - Ferenc.
hirdetés

Master Good: száz százalékban GMO-mentes

A cég jól vizsgázott az angol Tesco előtt is

Bárány László, a társaság tulajdonosa tájékoztatása szerint a cég az ellenőrzött itthoni takarmányokat egészíti ki importból származó vagy belföldi termelésű GMO-mentes szójával és növényi olajokkal.

hirdetés

A változtatást az ösztönözte a cégnél, hogy a Master Good Kft. kiemelt beszállítója négy éve az európai McDonald’s-nak és ez év májusától az angliai Tesco üzletláncnak. A vevők nemcsak a GMO-mentességet, hanem az állatjóléti és -védelmi szempontok érvényesítését is ellenőrzik – hangsúlyozta Bárány László. A Master Good Kft. baromfitelepei, illetve vágó-, feldolgozó- és takarmánykeverő üzemei három hónapja eredményesen vizsgáztak az angol Tesco szakemberei előtt.
A tulajdonos szerint a nyugat-európai piac nemcsak igényli, hanem meg is fizeti a minősítésből adódó értéktöbbletet. A vállalat azt tervezi, hogy – áruházlánci egyeztetések után – e pluszértéket külön is jelzi majd az általa gyártott és forgalmazott termékeken is.
A Master Good Kft. Magyarország legnagyobb, teljes körűen integrált csirketenyésztéssel,
-hízlalással és -feldolgozással foglalkozó vállalkozása. Az integráció már a szántóföldi növénytermesztéssel megkezdődik: ez azt jelenti, hogy a vállalatcsoport agrárcége – a Baromfi Coop Kft. – 5500 hektáron termel és termeltet kukoricát és kalászos növényeket.
A cégcsoport a termeléshez szükséges valamennyi naposbaromfit – az ipari brojler- és az extenzív szabadtartásos csirkét – saját tényész-telepeiről és keltető üzemeiből szerzi be. Évente 15 millió ipari brojlercsirkét és 1,5 millió „tanyasi” szabadtartásos csirkét dolgoz fel. Ennek 90 százalékát saját telepein, 10 százalékát szerződött-integrált partnereinek farmjain neveli fel. A Master Good az évi 34-36 ezer tonna élőbaromfit kisvárdai vágóüzemében dolgozza fel.
Bárány László elmondta: a múlt évi konszolidált árbevétel elérte a 16,5 milliárd forintot, ami gyakorlatilag megegyezik a 2008-as árbevétellel. Az idén a múlt évinél egymilliárd forinttal több árbevételre számítanak az angliai szállítások elindulása miatt – közölte a tulajdonos, hozzátéve: az eddigi 25-27 százalék exportforgalom, várhatóan eléri majd a 30 százalékot.
A Master Good cégcsoport nyereségesen működött az elmúlt évben. A nyereség összegét Bárány László konkrétan nem kívánta megmondani, de annyit megjegyzett: a cégcsoport az idénre is nyereséges működést tervezett, és az eredmények az eddigi időszakban a várakozások szerint alakultak.

Forrás: MTI

hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”