hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. augusztus. 05., csütörtök - Krisztina.
hirdetés

Mediterrán diéta andalúz termékekkel

Az Extenda, Andalúz Kereskedelemfejlesztési Iroda szervezésében bemutatkoztak a népszerű andalúz termékeket gyártó  dél-spanyol élelmiszergyártó és bortermelő cégek.

hirdetés

Egyre kedveltebb hazánkban is a mediterrán diéta, ezen belül is a spanyol, illetve andalúz termékek. Jól bizonyítja ezt, hogy mára már Magyarországon is számos andalúz márka érhető el a régió olyan emblematikus termékeiből, mint például az olíva olaj, olaj- és kapribogyó, sherry, vagy éppen a serrano sonka, és az sem elhanyagolható tény, hogy a téli zöldségek és gyümölcsök közül is jónéhány érkezik hazánkba ebből a napfényes dél-spanyolországi régióból.

A tradíciók megtartása mellet az andalúz élelmiszeripar mindig is törekedett az egészséges, és innovatív élelmiszerek előállítására, így a showroom látogatói olyan különlegességekkel is megismerkedhettek, mint az aloe verás italok, diabetikus és koleszterin kontroll termékek, sherry borecet, bio olíva olaj és bébiételek, vagy a bor alapú brandy és likőrök.

A 9 piacvezető dél-spanyol vállalat bemutatkozott a sajtó képviselői előtt, majd kereskedelmi hálózatok beszerzőivel és magyar élelmiszerimportőrökkel folytatott tárgyalásokat. A résztvevők programját a sajtó képviselőivel közösen elfogyasztott tapas reggeli, valamint hiper-, és szupermarket látogatás színesítette.

Ahogy azt az eseményt szervező Extenda Budapesti irodájának igazgatójától, Naszály Évától megtudtuk, az esemény célja, hogy egyre többféle andalúz termék legyen elérhető a magyar piacon, és hogy ez a kínálat a lehető legtöbb boltban beszerezhető legyen, míg végül a magyar háziasszonyok is ugyanazokból az alapanyagokból tudnak majd főzni, mint bármelyik ’Señora’ Malagában vagy Sevillában.

Addig is a hazai közönség kóstolhat sherryket a márciusi Vince kiállításon, kipróbálhat újdonságokat és megszokott kedvenceket a Cora áruházak júniusi spanyol hetein, és a vállalkozó kedvűek andalúz receptversenyen is részt vehetnek. Megéri, hiszen a győztesek egy andalúz mesterszakács bemutató oktatására is meghívást nyernek.

Az események mögött az  Extenda áll, amely az Andalúz Tartományi Kormány által létrehozott non-profit szervezet. A sevillai központú intézmény 21 képviseleti irodával rendelkezik szerte a világon és legfőbb célkitűzése az andalúz vállalatok sikeres és tartós jelenlétének elősegítése a nemzetközi piacokon. A budapesti iroda immár 9 éve áll az andalúz és a magyar cégek rendelkezésére, és népszerűsíti a régió termékeit a magyar nagyközönség előtt.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

HR-esek és kommunikációs vezetők a nyitott szemléletű cégkultúráért. Egésznapos ÉLŐ konferencia szeptember 9-én!

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.