hirdetés
hirdetés
2021. június. 18., péntek - Arnold, Levente.
hirdetés

Alkotás

Meghosszabbította kreatív pályázatának határidejét a FUZETEA

Egy jó túrókrémes piskóta, egy stílusos szettben elfogyasztva, miközben kellemes zenét hallgatunk? Megenni, viselni és meghallgatni is jó ezeket, de csinálni még jobb. Még van egy pici idő, hogy mi is becsatlakozzunk és alkotóvá váljunk, akár gasztro, akár divat, akár zenei fronton. „A fúzió ereje” kezdeményezés híres művészeket kért fel arra, hogy rukkoljanak elő olyan félkész alkotásokkal, melyek befejezését a közönségre bízzák – a FUZETEA jegesteák és a bennük rejlő tea és a különféle gyümölcsök fúziós erejét segítségül hívva. Május 14-ig várja Rúzsa Magdi, Mautner Zsófi és Tomcsányi Dóri, hogy ötletünkkel teljessé tegyük az ő alkotásukat, és végül közösen elkészítsük azokat.

hirdetés

Magyarország top alkotói várják a jelentkezőket, hogy együtt fejezhessék be a félig elkészített mesterműveket, és a kreatív ötlet, mely jelenleg még csak egy álom, valósággá válhasson. A FUZETEA #afúzióereje kezdeményezése az ötletek fúziójáról szól, melyben ránk számít Mautner Zsófi, Tomcsányi Dóri és Rúzsa Magdi is. A gasztroblogger a túrókrémes piskótaalapjával szeretne arra biztatni, hogy gondoljuk tovább a süteményét. A divattervező ruhatervei már összeálltak, de a mintákat rá a leendő társalkotó elképzelései alapján készítené el. Rúzsa Magdi fejében pedig megszületett egy dallam, de az ahhoz illő dalszöveget a közönségtől szeretné kérni.  

Pár nappal meghosszabbították a pályázat határidejét, hogy legyen elég idő az ötletek szabadjára engedésére, és a saját magunkra fordított, feltöltő énidő eltöltésére, mint például egy frissítő ital elfogyasztása. Ezzel a lehetőséggel hazánk top művészei is élnek: „A fúzió ereje” kezdeményezésben részt vevő kreátorok a kedvenc teáikról és a fellelhető összefonódásokról is szívesen mesélnek.

Mautner Zsófi igazi tearajongó, minden típusát fogyasztja, a sokszázéves fákról származó, különleges keleti teáktól, a gyógynövényteákon át a könnyű, gyümölcsös jegesteákig. „Változó, azaz hangulattól, helyzettől, környezettől függ, hogy épp egy letisztultabb vagy egy összetettebb ízt választok-e” – mondta a gasztroblogger az ízek kombinációja kapcsán. „Az esetek többségében kifejezetten szeretem a kontrasztos, izgalmas ízkavalkádot, amiben mindig történik valami meglepetés.”

Tomcsányi Dóri is örömmel hagyja magát elvarázsolni: „Szeretem a kavalkádot, szeretem, ha nem tudom pontosan meghatározni az ízvilágot és találgathatok, hogy miből áll össze az a kombináció, amit érzek.”

Rúzsa Magdi viszont mindig a letisztultat választja, ha teáról van szó, és bár megvannak a jól bevált italai és ízei, új szokások kialakításán is dolgozik: „A szilva ízét imádom, no meg a kamillát. Inkább gyógynövényes vagyok, de dolgozom például azon is, hogy a reggeli kávémat zöld teára cseréljem.”

„A fúzió ereje” kezdeményezés alapját adó, félkész alkotásokat a fuzetea.hu oldalon találjuk. A kreátorok pedig május 14-ig várják, hogy fotók, videók, szövegek formájában feltöltsük pályázatunk #afuzioereje hashtaggel a saját Instagram vagy Facebook oldalunkra.

Mautner Zsófi ennek kapcsán a kibontakozási és a tanulási lehetőséget hangsúlyozza: „Itt tényleg szabad a legszemélyesebb ötleteket is felszínre hozni”, és hozzáfűzte azt is, ő miért örült a felkérésnek: „Végig mentorálhatok egy alkotási folyamatot, és segíthetek valakinek megmutatni, hogy hogyan tudja megtalálni a saját, eredeti gasztronómiai stílusát.”

Rúzsa Magdi már nagyon várja, milyen szövegek érkeznek majd be: „Az ideális pályázó a bőrömbe tud bújni, és megtalálja a szépen énekelhető és ritmikában is passzoló szavakat.” Illetve a szöveg és dallam kapcsolódásáról megtudhattuk tőle, hogy szereti a mély, komoly szövegeket, ha a zene is illik hozzá. „Mindennek megvan a maga helye. Igazából mindent a mérték dönt el. Ízlelgetni kell, kóstolgatni” – tette hozzá.

Tomcsányi Dóri szerint mindenki jól jár vele, ha pályázik, a közönség és a tervező is: „Részemről az a legszimpatikusabb, hogy a szakmám zárt ajtaja egy kicsit kinyílik a kampány által, betekintést nyújt a tervezési folyamatba az érdeklődők számára. A közös játék és a kollaboráció pedig mindig inspiráló egy tervezőnek.  Remélem, hogy annyira sok terv készül, hogy nehéz lesz az alkotó szelektálni, hogy melyik tervét küldje be.”

A pályázatleadási határidőt követően mindhárom alkotó kiválasztja majd a beérkezett javaslatok közül a nekik legjobban tetszőt, majd az ötletgazdákkal közösen fogják megalkotni a végleges művet.

A három kreátorral a pályázatról készült videót ITT nézhetjük meg.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az Store Insider magazin kiadója hetedik alkalommal hirdette meg „Az Év Boltja” versenyt.

Informálódj és kérdezz a hatályos jogszabályokról! Szakértőkkel segítünk eligazodni a jogszabályok útvesztőjében. 2021.06.29. 10:00

Szerkesztőségi, független vagy márkázott podcastok, videók, dokusorozatok versenye.

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.