hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 25., szombat - Eufrozina, Kende.
hirdetés

Megreformálnák a borkereskedelmet

Egy fiatal cég új találmánya radikálisan csökkentheti a borágazat ökológiai lábnyomát.

hirdetés

A napjainkban használatos üveg borospalackmodell gyakorlatilag a XIX. század óta nem változott semmit. A globális borágazat nagyjából 35 milliárd ilyen edényt használ el, és a szállításuk alatt rendkívül tág tér marad kihasználatlanul.

Egy 2017-ben alapított, Garçon Wines nevű cég kifejlesztett egy lapos, „postaládába is bedobható”, műanyag borospalackot. A találmány idáig főleg a speciális alkalmakkor odaajándékozott különleges borok innovatív csomagolásaként tűnt fel itt-ott a piacon, de az ötletgazdák most elhatározták, hogy ipari volumenben is neki látnak a gyártásához. Sok tényező indokolja a váltást.

Forrás: Garçon Wines

A palack például a kupakjával együtt újrafeldolgozott anyagokból készül, és reciklálható. A hagyományos üveg verziónál 40 százalékkal kevesebb helyet igényel, és 87(!) százalékkal könnyebb nála. Állítólag a cég saját, 10 lapos palack befogadására alkalmas kartondobozába csupán négy hagyományos borosüveg férne el. Ha az adatok igazak, az új fejlesztés hadrendbe állítása óriási mértékben leszoríthatná a borszállítás költségeit és globális szintű alkalmazása gyökeresen csökkenthetné a borászati szektor környezetterhelését.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Specialty Food Association)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.