hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 11., kedd - Ferenc.
hirdetés

Megújult a Dreher 24 márka

Ezentúl D24 néven kaphatók az alkoholmentes, gyümölízű termékek.

hirdetés

Az idei évben teljes megújuláson ment keresztül a Dreher 24 márka. Májustól D24 néven, új csomagolásban és új logóval jelentkezik. Az új csomagolás élénkebb és feltűnőbb. Hangsúlyosabban szerepel a terméken a gyümölcs, és az új szlogen is megtalálható rajta: „Aktív felfrissülés”. A Dreher logótól, illetve a Dreher márka jellemzőktől elbúcsúzott a termék, és egy Drehertől független logóval születik újjá, amiben az feltűnő „24” hangsúlyozza azt, hogy a D24 bármikor fogyasztható. Az új csomagolás  az aktív életmódot élő fogyasztókat szólítja meg  A D24 termékcsalád most gyömbér, málna, pomelo-grapefruit ízekben kapható, valamint elérhető a klasszikus Dreher alkoholmentes sör is. .Az ízesített D24 B6 és C vitamin hozzáadásával készül,

A lifestyle magazinokban futó ATL kampány mellett 5 különböző 60 másodperces mini program is látható lesz majd a TV-ben júniusban és augusztusban. Ezekben az aktív életmód nagykövetei vagyis Kovács Kokó István olimpiai és világbajnok ökölvívó, Molnár Andi profi táncos és KRSA a PASO énekese izgalmas sport párbajokra hívják ki egymást. Emellett a márka olyan sporteseményeket támogat, mint az Ultrabalaton vagy a Color Run.

 

Alkotók

Ügynökség: Human Telex Reklámügynökség

Ügyfélkapcsolati igazgató: Bayer Ákos

Ügyfélkapcsolati menedzser: Vadász Kinga

Art Director: Lénárd György

Szövegíró: Dénes Dalma

Médiaügynökség: MEC

Médiatervező: Czinkota Ádám, Várvizi Attila
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”