hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. július. 24., szombat - Kinga, Kincső.
hirdetés

Mesehősök a Heinznél

A Heinz kutatásainak eredményei azt mutatják, hogy a szülők ideje igencsak szűkös, és így a gyorsan és kényelmesen elkészíthető, ám a gyerekek számára is élvezetes avagy „király”ételeket keresik a boltokban. Ehhez az igényhez illeszkedik a cég új termékcsaládja.

hirdetés

Négy tagot számláló száraztészta-sorozatot (Heinz Pasta Shapes) dobott piacra a Kraft Heinz. A tészta darabok gyermekeknek szánt TV-sorozatokból és filmekből ismert, licenszelt karaktereket mintáznak.  A megformált szereplők: Tini Nindzsa Harci Teknősök, DC Szuperbarátok (Super Friends), Gru minyonok és Peppa malac.

A Pasta Shape csapatához visszazárható csomagolásban társul a Heinz Pasta Sauce nevű paradicsomos szósz, amelynek kiszerelése egyebek mellett a mártás porció kontrollját is jelentősen könnyebbé teszi. A szósz a mesterséges színezőanyagok és tartósítószerek, illetve a hozzáadott só és cukor mellőzésére irányuló elterjedt fogyasztói igényt is kielégíti.

A vásárlók figyelmét magára terelendő a Pasta Sauce és a Pasta Shapes csomagolása világossárga, és az elülső oldalán jelentős helyet foglalnak a mesék szereplői. A Heinz szerint a tetszetős kiszerelés, a megnyerő tésztaalakzatok és a kísérő mártások miatt a termékcsalád egyszerűen nem hiányozhat a boltok polcairól.

Brook Aspden, a vállalat márkamenedzsere így nyilatkozott: „A száraztészták közszeretetnek örvendenek, a lakosság 80,5%-a fogyasztja őket, és hatalmas lehetőséget jelentenek a kiskereskedők számára. Minthogy a termékbevezetés a kategóriában várhatóan fokozatos és jelentős növekedést fog előidézni, most időszerű csak igazán a Heinz Pasta Shapes és Sauces hozzáadása a termékkínálathoz.”

A Kraft Heinz intenzív médiakampánnyal támogatja a termékvonal bolti bevezetését.

(forrás: SLR)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.