hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 17., péntek - Zsófia.
hirdetés

„Mesés” termékekkel rukkol elő a XIXO és a Chocco Garden

Az ICE AGE a világ egyik legnépszerűbb animációs mozifilm sorozata, amelynek már az 5. része kerül bemutatásra idén nyáron Jégkorszak - A nagy BUMM címen. Májustól tizenegyféle Chocco Garden édesség és négy különböző ízű XIXO dobozos ice tea kerül a piacra a mesefilm illusztrációival. A karácsonyi időszakra pedig újabb meglepetések várhatóak majd, melynek garantáltan örülni fognak kicsik és nagyok egyaránt.

hirdetés

A Jégkorszak a világ elsőszámú, több mint 5 milliárd dolláros üzletű animációs franchise rendszere, amelyből a kiskereskedelmi licencelt értékesítés több mint 1,4 milliárd dollárt tesz ki. Világszerte rendkívül népszerűek a 20th Century FOX mozifilmjével kapcsolatos termékek, legyen az ruházat vagy élelmiszer. A Jégkorszak figuráival ellátott termékek első számú korcsoportja a 4-12 éves fiúk és lányok, de a mesesorozat olyan népszerű, hogy ennél jóval tágabb érdeklődésre számítanak a gyártók.

A XIXO fémdobozos jegesteái áprilisban jöttek ki a piacra, melyek letisztult jeges dizánjához remekül illik a Jégkorszak licence és jól mutatnak a dobozokon a film karakterei. Az üdítőipari vállalat a termékkel egyedülálló óvodai támogatói programot indít májusban országos szinte. 

A Chocco Garden minden termékénél a türkizkék színkóddal szeretné azonnal felismerhetővé és feltűnővé tenni termékeit, amely arannyal kiegészülve és az ice age „kaland' és ,Űr' tematikáit felhasználva a licenszor 20th Century FOX elismerését is kivívta, az egyik legszebb Ice Age csomagolásnak tartják. Az új csomagolással nem csak a gyerekeket, de a fiatal felnőtteket is megcélozza az édesipari cég, hiszen míg az előbbiek a banánhabos mamut formájú édességért rajonganak az előzetes termékbemutatók után, addig utóbbiak a csokoládéval bevont narancsos piskótát vásárolnak leginkább."

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.